Skip to main content

AMC România salvează timp în recrutare și colaborează mai ușor folosind Mingle

software recrutare


AMC este un studio de artă 3D în industria jocurilor, fiind mereu în căutare de artiști talentați pentru echipa sa. Alegerea noilor colegi e o muncă de echipă, de aceea este esențial ca toată lumea să aibă vizibilitate asupra candidaților și să-i poată evalua cu ușurință. Pentru asta, au încercat să se organizeze în fișiere partajate, care însă sunt greu de menținut și fac colaborarea anevoioasă.

Cu Mingle, AMC reușește să ia mai ușor deciziile de angajare aducând într-un singur loc candidații și colegii implicați în recrutare. Astfel, ocupă mai repede posturile libere și câștigă timp prin reducerea muncii administrative.

software recrutare

Provocarea: Sarcini manuale care mănâncă timp și candidați greu de urmărit 

De peste de 20 de ani, AMC creează proiecte inovatoare de artă 3D în industria jocurilor, modelând întregi universuri digitale pornind de la un singur pixel. Toate aceste lucruri nu ar fi posibile fără priceperea, pasiunea și experiența echipei sale, formată din profesioniști talentați. Cele mai bune proiecte au nevoie de cei mai buni artiști, astfel că noii colegi sunt aleși cu grijă în urma unui proces atent de selecție.

„Pe partea de recrutare colaborez foarte mult cu restul echipei”, spune Laura Aldica, Growing People Specialist. „Comunic frecvent cu colegii mei pentru a trece prin candidați și a-i evalua, iar pentru asta trebuie să ținem la un loc informațiile privind rezultatele la teste, portofoliile lor sau feedbackul echipei.”

În AMC, Laura se ocupă de tot ce înseamnă oameni. De la recrutare și onboarding până la creștere, dezvoltare și îndrumare către proiecte noi, ea își dorește să fie ceea ce prescurtarea rolului ei exprimă atât de bine: un GPS, acel ghid și suport de care au nevoie colegii ei pentru a deveni mai buni.

Tocmai de aceea își dorește să facă lucrurile mai bine – știe cât de important e să aducă cei mai buni oameni în echipa AMC și, odată angajați, să aibă timpul și energia necesare pentru a-i susține.

Când a preluat partea de recrutare a simțit nevoia să-și organizeze mai bine munca și candidații, așa că a apelat la Google Sheets pentru a-și pune la punct baza de date și la foldere partajate în care să salveze portofoliile artiștilor și feedbackul colegilor.

„Prima provocare a fost să creez o bază de date în care să putem colabora în echipă și să fie cât mai ușor de vizualizat, înțeles, modificat. Însă în momentul în care am început să primim aplicații, transferul acelor date plus tot ce aveau nevoie colegii pentru a face screeningul lua foarte mult timp.”


Curând, Laura și-a dat seama că îi ia mai mult timp să actualizeze și să mențină fișierele cu candidați decât recrutarea în sine.

Iar colaborarea cu ceilalți colegi era anevoioasă: pentru fiecare aplicație primită, trebuia să creeze un folder separat în care să salveze CV-ul, portofoliul, rezultatele la test și alte informații necesare pentru screening. Feedbackul colegilor și alte comentarii le trecea mai apoi în fișierul excel, pe care trebuia să-și amintească să-l actualizeze periodic.

„Deja era o adevărată provocare să gestionez candidații și să mențin datele actualizate în Google Sheets”, își amintește Laura.

Pe lângă faptul că recrutarea îi ocupa foarte mult timp, nu reușea nici să-și dea seama ce ar putea fi îmbunătățit – și asta pentru că eforturile ei erau greu de măsurat fără o vizibilitate mai bună asupra datelor.

Așa că atunci când a descoperit Mingle, și-a dat seama că este exact ce are nevoie pentru a-și face munca mai ușoară.

Soluția: Un instrument ușor de folosit pentru tracking-ul candidaților


Clienti Mingle


Mai mult decât orice, Laura își dorea un instrument ușor de folosit care să o ajute să țină evidența candidaților și să colaboreze cu colegii ei. Un instrument care să-i permită să primească automat aplicațiile și să reducă munca manuală. Și nu în ultimul rând, un instrument accesibil în ceea ce privește costurile.

Cele mai multe produse de recrutare sunt în general complexe, greu de învățat și folosit, fiind în același timp costisitoare. Ajung astfel să fie greu de adoptat și implementat – iar odată făcută tranziția, nu sunt folosite la adevărata lor valoare și pot chiar să încurce mai mult decât să ajute.

Pentru AMC, Mingle a fost alegerea ideală. Ușor de adoptat și învățat, a reușit să înlocuiască instrumentele descentralizate pe care le foloseau până atunci și să aducă într-un singur loc candidații și colegii implicați în recrutare.

„Am învățat să folosim Mingle extrem de repede. Nici măcar nu a fost nevoie de instructaj. Este atât de simplu și bine construit încât găsești intuitiv tot ce ai nevoie.”

Reducerea muncii manuale prin formulare personalizate de aplicare

Introducerea manuală a candidaților în baza de date era o sarcină consumatoare de timp, pe care Laura și-a dorit să o elimine. Așa că a folosit Mingle pentru a colecta în mod automat aplicațiile prin intermediul unor formulare personalizate de aplicare.

Acum, toți candidații ajung direct în baza de date, cu posibilitatea de a-și încărca portofoliile sau de a-și motiva dorința de a lucra în cadrul echipei – ceea ce face ca și partea de screening să devină mai ușoară.

Mingle apply page

Formularul personalizat de aplicare creat cu Mingle

Simplificarea muncii de screening și colaborare prin acces la istoricul candidaților

Odată ajunși în baza de date, candidații pot fi vizualizați și evaluați cu ușurință. Pentru fiecare se creează o pagină de profil în care sunt salvate atât informațiile adăugate în momentul aplicării, cât și feedbackul echipei, rezultatele la teste, istoricul acțiunilor și recomandările privind pașii următori.

Astfel, devine mult mai ușor pentru întreaga echipă implicată în recrutare să treacă prin candidați și să-i aleagă pe cei cu adevărat potriviți pentru rol.

candidate profile

Istoricul candidaților în Mingle 

Decizii mai bune prin accesul la date în timp real

O altă parte importantă oferită de Mingle este accesul la date în timp real: atunci când începe o nouă campanie de recrutare, Laura analizează periodic felul în care merge aceasta pentru a vedea ce mai trebuie îmbunătățit.

Câți candidați a primit într-o perioadă și la câți s-ar fi așteptat? În ce stadiu sunt ei? Câți sunt pe lista scurtă?

Faptul că primește răspuns instant la aceste întrebări o ajută să se concentreze mai mult pe ce trebuie să obțină și cum poate ajunge acolo. Astfel, se asigură că nu rămâne în urmă cu planurile propuse și că face asta în cel mai eficient mod cu putință.

indicatori recrutare
Acces la statistici și rapoarte în timp real cu Mingle

Rezultat: Mai puțin timp pe procese, mai mult timp pentru oameni

Cu Mingle, echipa AMC este mai agilă și identifică mai ușor candidații potriviți, reușind astfel să ocupe mai repede posturile libere.

Acum Laura și echipa ei petrec mai puțin timp pe sarcinile administrative și au mai multă energie să se gândească la inițiativele care aduc valoare companiei.

“E atât de relaxant să utilizez Mingle zi de zi. De când îl folosesc, am mai mult timp să mă gândesc la obiective, strategie și să mă focalizez pe oameni și experiențe.”

De când folosește Mingle, a reușit să:

  • Reducă timpul petrecut cu screeningul candidaților printr-o vizibilitate mult mai bună asupra acestora și a informațiilor necesare;
  • Elimine sarcinile neproductive de adăugare manuală a candidaților în baza de date;
  • Comunice mai ușor în echipă, să ia decizii de angajare și să țină evidența candidaților și a procesului de recrutare;
  • Câștige timp pentru a se ocupa de alte lucruri cu un impact mai mare asupra organizației;
  • Ia decizii mai bune prin acces la date și rapoarte în timp real.

„Timpul câștigat cu Mingle îl folosim pentru a ne gândi cum putem oferi o experiență mai bună candidaților și cum să ne gestionăm cât mai bine echipa.”

Investiția în Mingle s-a dovedit benefică: acum lucrează mai repede, mai bine și mai eficient decât înainte. Cu mai puține sarcini administrative de făcut, Laura și echipa ei se pot concentra pe angajarea și dezvoltarea profesioniștilor de care au nevoie pentru o creștere armonioasă.

Testimonial Mingle

Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode