Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.
Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere.
În acest articol vei găsi două modele gratuite de e-mailuri pe care să le folosești atunci când vrei să prezinți un coleg nou echipei, dar și pentru a-i ura acestuia un bun venit călduros.
Cum să prezinți colegii noi în echipă
Pentru a-i face cunoștință echipei cu noul coleg, poți trimite un e-mail de prezentare în care să incluzi rolul pe care îl va ocupa acesta în companie și câteva detalii personale.Acest mesaj poate fi trimis fie către întreaga companie, fie către echipa directă a noului angajat. Scopul ar fi să le oferi colegilor actuali puțin context despre noul angajat și să-i încurajezi să ia legătura cu acesta.
Ce informații să incluzi într-un mesaj de prezentare
În mesajul de prezentare a noilor colegi poți include informații precum:- Numele complet
- Data de la care va începe lucru
- Rolul ocupat în companie
- Echipa sau departamentul din care va face parte
- Supervizorul direct
- Principalele responsabilități
- Informații privind experiența profesională și educația urmată
- Câteva detalii personale (ce hobby-uri are, dacă are un talent special, ce face în timpul liber etc)
- Cum pot colegii să ia legătura cu acesta, inclusiv unde va fi biroul său.
E-mailul de prezentare a noilor colegi ar trebui să aibă undeva între 150-300 de cuvinte – suficient de cuprinzător încât să acopere cele mai importante informații, dar în același timp suficient de scurt pentru a putea fi parcurs cu ușurință de ceilalți angajați.
Către cine să trimiți e-mailul de prezentare a noilor colegi
În unele companii, e-mailurile de prezentare a noilor colegi sunt trimise către întreaga organizație. Totodată, în companiile mari este mai bine să trimiți anunțul doar către echipa sau departamentul din care va face parte noul angajat, sau către echipele cu care va interacționa. În mod ideal, toți cei care vor interacționa cu noul angajat în mod regulat ar trebui să îl cunoască și să primească e-mailul de prezentare.Când trimiți mesajul, asigură-te că noul coleg este în cc, astfel încât să primească și mesajele de răspuns de la colegi, dacă este cazul.
Pe lângă e-mail, poți trimite anunțul și pe alte platforme de comunicare internă (cum ar fi Slack sau intranetul companiei), dar și în cadrul întâlnirilor cu toată echipa pentru o primire mai călduroasă.
Model de anunț de prezentare a unui angajat nou
Iată mai jos un model de e-mail pe care îl poți folosi pentru a prezenta un coleg nou în echipă.Subiect e-mail: Bun venit noului coleg [nume] în echipa [numele echipei]!
Dragi colegi,
Azi îi urăm bun venit noului nostru coleg/noii noastre colege [Nume și Prenume], care se alătură echipei de [Nume echipă/departament] în calitate de [Titlu job].
[Prenume] se va ocupa de [o descriere scurtă a ceea ce va face] și a lucrat în trecut ca [Titlul fostului job] la [Numele fostului angajator].
Iată câteva lucruri faine pe care să le știți despre [Prenume]:
- [listează câteva informații personale: hobby-uri, pasiuni, o scurtă descriere etc]
Puteți intra în vorbă cu el/ea pe adresa de e-mail [e-mail] sau la numărul de telefon [telefon].
[Prenume] va avea biroul la [locul biroului], așa că vă încurajez să treceți pe la el/ea pentru a-i ura bun venit!
Cu drag,
Nume
Anunț vizual de prezentare a unui nou coleg
Descarcă de aici modelul editabil
Modele de e-mail pentru activitățile de HR
Inspiră-te din modelele noastre gratuite de mesaje pentru activitățile de HR de zi cu zi.
Descoperă colecțiaE-mail de bun venit către angajații noi
Pe lângă anunțul trimis echipei, mai poți trimite un e-mail de bun venit și către noul coleg în care să incluzi câteva informații care îi vor fi utile pentru început.Acesta este un pas important din procesul de onboarding și ar fi ideal să-l trimiți chiar înainte de prima zi de lucru. Astfel, noul coleg va ști la ce să se aștepte și cum să se pregătească.
Ce să incluzi în e-mailul de bun venit către noii angajați
E-mailul de bun venit poate fi trimis din partea echipei de HR sau din partea managerului direct al noului coleg. Tonul ar trebui să fie prietenos și primitor, reflectând în același timp cultura companiei.Iată ce informații să incluzi în e-mailul de bun venit în echipă:
- Prima zi de lucru
- Programul de lucru
- Codul vestimentar, dacă este cazul
- Ce să aducă (buletinul, anumite documete etc)
- Unde va fi biroul său
- Informații legate de spațiile comune, unde găsește cafea, gustări etc
- Dacă va avea un loc de parcare
- Ce să facă atunci când ajunge (de exemplu să anunțe la recepție)
- Programul primei zile
- Dacă vor fi anumite evenimente de primire în prima zi (de exemplu prânz cu echipa)
- Informații de contact
Model de e-mail de bun venit către angajații noi
Iată mai jos un model de e-mail de la care poți pleca pentru a formula mesajul de bun venit pentru noii colegi. Ajustează-l în funcție de tonul folosit în companie (mai profesional sau mai relaxat) sau de alte cazuri specifice.Subiect e-mail: Bine ai venit la [COMPANIE]!
Dragă [PRENUME],
Suntem încântați să te primim în echipa noastră!
Prima ta zi de lucru va fi pe [DATĂ]. Programul de lucru începe la [ORĂ], iar ținuta de lucru este una [casual/office/business casual].
[Dacă este cazul, amintește-i noului angajat că trebuie să aducă actul de identitate/anumite documente.]
Ne dorim să îți oferim tot ce ai nevoie pentru a excela. De aceea, am pregătit deja biroul tău și echipamentele necesare. Colegii noștri te vor ajuta să îți setezi calculatorul, programele software și conturile de care ai nevoie în prima zi.
[Aici poți menționa și alte lucruri extra pe care le-ai pregătit pentru noul angajat, cum ar fi un loc de parcare, o cană de cafea cu numele lor sau un tricou cu numele companiei.]
Am construit programul primei zile astfel încât să te poți acomoda cu ușurință. Poți găsi mai multe detalii în agenda anexată. Mai întâi, vom completa împreună documentele de angajare. Urmează apoi să te întâlnești cu managerul tău direct pentru a discuta următorii pași.
Pentru prima săptămână, am programat câteva sesiuni de cunoaștere, prin care să afli mai multe despre companie și modul nostru de lucru.
Echipa noastră de-abia așteaptă să te cunoască, de aceea am organizat un mic eveniment de prezentare în prima ta zi.
Dacă ai întrebări, scrie-mi sau sună-mă și te ajut cu drag.
Mult succes,
[NUME]
E rândul tău
Modele de e-mail pentru activitățile de HR
Inspiră-te din modelele noastre gratuite de mesaje pentru activitățile de HR de zi cu zi.
Descoperă colecția
Comments
Post a Comment