Skip to main content

Cum să imporți candidații găsiți pe LinkedIn în baza ta de date

addon linkedin

Dacă faci căutări pe LinkedIn, știi deja cât e de greu să găsești oamenii potriviți. Și e și mai greu să ții evidența candidaților găsiți și a discuțiilor cu fiecare. 

Cum te asiguri că nu i-a mai contactat și un alt coleg în trecut? Cum preiei informațiile de bază din profilul lor? Unde îți notezi detaliile precum așteptările salariale sau feedback-ul intern? 

La finalul zilei de lucru, cât timp ai petrecut făcând căutări efective și cât timp s-a dus pentru a-ți nota undeva candidații găsiți și detaliile lor?

O soluție mai bună pentru sourcing

Ai nevoie de instrumente mai bune pentru a-ți face treaba așa cum trebuie. Instrumente care să te scape de munca manuală, pentru ca tu să te poți ocupa de ceea ce contează mai mult: găsirea oamenilor potriviți.

De aceea am dezvoltat o extensie pentru LinkedIn ca parte din Mingle – softul prietenos de administrare a recrutării.

Cu ajutorul extensiei de LinkedIn, poți adăuga cu un click candidații valoroși în baza ta de date, poți verifica dacă au mai fost contactați în trecut și ai acces la toate detaliile și conversațiile într-un singur loc.

Cum să imporți candidații găsiți pe LinkedIn în baza ta de date

Folosind Mingle, poți importa ușor profilele candidaților găsiți pe LinkedIn în baza ta de date. Astfel, nu va mai trebui să te întrerupi din lucru ca să introduci manual candidații și vei ști din prima și dacă un candidat a mai fost contactat în trecut.

Iată cum funcționează:

  1. Adaugi candidații direct din pagina lor de profil de pe LinkedIn
  2. Verifici automat dacă un candidat există deja în baza de date
  3. Ai acces la toate informațiile în pagina candidatului din Mingle

1. Importă profilele de LinkedIn direct în baza ta de date

Atunci când găsești un candidat cu potențial, îl poți adăuga în Mingle direct din profilul său de LinkedIn.

Trebuie doar să dai click pe iconița Mingle din bara de extensii. Poți prelua profilul așa cum e, sau poți alege să mai completezi și alte informații adiționale.

Apasă butonul „Add candidate” și gata! Candidatul a fost preluat în baza ta de date.

linkedin addon

O soluție și pentru LinkedIn Recruiter

Extensia funcționează și pentru produsele LinkedIn Recruiter, urmând aceiași pași:

linkedin recruiter addon



PS – Pentru a putea folosi extensia, trebuie să ai un abonament activ Mingle. Află mai multe pe mingle.ro sau hai să ne-auzim!

2. Verifică automat dacă un candidat există deja în baza ta de date

Dacă un candidat pe care vrei să-l contactezi există deja în baza ta de date, vei primi această notificare direct din extensie.

linkedin addon



Navighează direct către pagina candidatului din Mingle pentru a vedea dacă a mai fost contactat de altcineva în trecut sau ca să accesezi și alte detalii.

3. Vizualizează candidații în baza ta de date

Odată adăugați în Mingle, candidații din LinkedIn vor avea propria pagină de profil în Mingle. 

Aici poți vizualiza atât datele care au fost preluate din profilul lor de LinkedIn, cât și alte informații interne: comentarii sau feedback, evoluția în procesul de recrutare și alte date utile.

profil candidat mingle

Caută, măsoară, repetă

Candidații preluați în baza de date sunt ușor de căutat, filtrat și măsurat, pentru ca tu să poți avea o vedere de ansamblu asupra muncii de sourcing.

Folosind rapoartele în timp real, poți vedea câți candidați au fost adăugați și contactați de fiecare membru al echipei, câte răspunsuri pozitive ați primit și care e evoluția lor în procesul de recrutare.

rapoarte recrutare mingle


O soluție rapidă pentru o muncă anevoioasă

Să găsești și să organizezi candidații de pe LinkedIn îți ocupă mai mult timp decât încape într-o zi normală de lucru.

Cu toate lucrurile pe care le ai de făcut, e ineficient să te întrerupi mereu ca să adaugi manual candidații în baza ta de date.

Din fericire, există moduri mai simple prin care poți să ții evidența candidaților cu potențial și a discuțiilor cu aceștia.

Folosind extensia pentru LinkedIn de la Mingle, poți să adaugi cu un click candidații valoroși în baza ta de date și să vizualizezi în același timp istoricul lor și dacă au mai fost contactați în trecut.

Gata de un upgrade?

Să imporți candidații găsiți pe LinkedIn în baza ta de date este doar una dintre sarcinile manuale pe care le poți automatiza cu Mingle.

Dacă îți dorești un software complet de recrutare, Mingle este aplicația modernă și prietenoasă care te va ajuta să salvezi timp, să ai o vizibilitate mai bună și să administrezi candidații din toate sursele într-un singur loc. În plus, este ușor de învățat și folosit, iar echipa noastră va fi alături de tine la fiecare pas.

Programează un demo și află cum poți face recrutarea mai ușoară și mai plăcută folosind Mingle - aplicația care muncește pentru tine și în care îți place să muncești.

Comments

Top articole pentru HR

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode