Din cele 200 de angajări făcute de Güntner în ultimii 2 ani, 110 au fost din recomandări interne. Pentru aceste recomandări, compania a oferit bonusuri angajaților care le-au trimis, plătite în 2 tranșe.
Nu-i de mirare deci că echipa de HR a simțit nevoia să implementeze un tool prin care să gestioneze recomandările primite și bonusurile de plătit. Au ales Mingle pentru că oferă un portal intern dedicat recomandărilor și un sistem de notificări automate pentru plata bonusurilor.
Voiau să facă mai puțină muncă manuală și să contacteze mai repede candidații
În Güntner, mare parte din aplicațiile la joburi erau în format fizic: fie CV-uri lăsate la recepție, fie recomandări făcute de angajații existenți, înmânate către managerii de echipe.Acum câțiva ani au început să folosească și eJobs, BestJobs și OLX, iar aplicațiile primite le salvau în foldere sau le treceau într-un Excel. Însă, ca și cu CV-urile ținute în dosare, le era greu să scoată la iveală candidații potriviți atunci când deschideau un nou proiect sau când căutau anumite calificări. Inevitabil, din cauza muncii manuale, ajungeau să contacteze candidații prea târziu, când deja nu mai erau disponibili.
Iar atunci când demarau procesul de recrutare, le era greu să țină evidența etapelor prin care treceau candidații și să centralizeze feedback-ul pentru a lua o decizie.
Iar atunci când demarau procesul de recrutare, le era greu să țină evidența etapelor prin care treceau candidații și să centralizeze feedback-ul pentru a lua o decizie.
Când Gabriela Călin s-a alăturat echipei ca HR Manager, și-a dat seama că munca de recrutare poate fi simplificată cu ajutorul unui software. Atunci a descoperit Mingle și l-a propus echipei, care a fost încântată de soft pentru că era prietenos și ușor de folosit.
În plus, oferea un modul dedicat recomandărilor, cu un portal intern pentru angajați și notificări automate pentru plata bonusurilor.
În plus, oferea un modul dedicat recomandărilor, cu un portal intern pentru angajați și notificări automate pentru plata bonusurilor.
Cum au convins managementul să aleagă Mingle
Gabriela a avut de convins board-ul companiei, care voia să implementeze un software global pentru întreaga organizație. Însă argumentele pe care le-a adus au convins managementul să adopte Mingle la nivel local:
- Mingle este integrat cu eJobs, BestJobs și OLX, site-urile pe care le foloseau în recrutare. Softul global nu era integrat cu acestea și ar fi însemnat ca echipa de HR să continue să introducă de mână aplicațiile primite.
- Au parte de support local și de customizări incluse în costul abonamentului.
- Prețul era mai accesibil decât pentru aplicația globală și nu aveau costuri suplimentare pentru configurare sau customizare.
- Oferă un modul dedicat pentru recomandări, cu notificări către colegi și către echipa de HR.
- E ușor de învățat și folosit, un criteriu important pentru o echipă care nu a mai lucrat cu astfel de tool-uri până atunci.
- Implementarea se face de pe-o zi pe alta, iar onboarding-ul echipei durează câteva zile, nu luni.
Cât a durat implementarea
Odată luată decizia, pașii următori au fost simpli: implementarea s-a făcut de pe o zi pe alta, iar în mai puțin de 2 săptămâni echipa își mutase toate CV-urile și întregul proces în Mingle.
Fiind simplu de învățat și folosit, le-a fost ușor să se obișnuiască cu aplicația. Între timp, una dintre persoanele din echipă a plecat, fiind înlocuită de o colegă nouă. Predarea muncii către aceasta s-a făcut cu ușurință, toate informațiile fiind salvate în Mingle. Nici nu a avut nevoie de training, reușind să învețe să folosească aplicația în câteva zile.
Acum au o bază de date centralizată în care găsesc mai rapid candidații potriviți
De 2 ani de când folosesc Mingle, au făcut 200 de angajări, dintre care 110 din recomandări.Pentru că nu mai trebuie să salveze CV-urile în format fizic sau să transcrie informațiile în Excel, reușesc să găsească mult mai ușor candidații atunci când recrutează pentru un rol. Doar își pun filtre pe criteriile necesare (cum ar fi experiența de lucru sau domeniul de activitate) și au o selecție de candidați potriviți pe care îi pot chema la interviu.
Reducând munca manuală, au scurtat și durata de ocupare a rolurilor, mai ales că au o vizibilitate mult mai bună asupra candidaților și pot grăbi procesul acolo unde observă întârzieri.
Pe lângă asta, gestionează în aceeași bază de date și recomandările primite, alături de bonusurile care trebuie plătite.
Gata de un upgrade?
Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Comments
Post a Comment