Skip to main content

Clinicile Dr. Leahu contactează de două ori mai mulți candidați și îi programează mai repede la interviu folosind Mingle

Studiu de caz Dr Leahu Mingle

Cu 19 clinici în 13 orașe din țară, colegele din echipa de recrutare Dr. Leahu foloseau un Excel cu tot atât de multe sheet-uri pentru a-și ține candidații din fiecare locație. Cu toate că încercau să fie cât mai organizate, le era greu să vadă câți candidați au primit, pe câți i-au contactat și cine a răspuns. 

Ajungeau astfel să contacteze candidații cu întârziere și să-i piardă din proces. Pentru că volumul de recrutare continua să crească, au decis să investească într-un software de recrutare. Au ales Mingle pentru că era ușor de folosit și oferea integrări cu site-urile de joburi și pagina lor de cariere. 

Acum, contactează de două ori mai mulți candidați decât înainte și îi programează mai repede la interviu, pentru că nu mai pierd timp să le transcrie datele din CV în fișierele lor.

Studiu de caz Dr Leahu Mingle





În Excel le era greu să urmărească ce candidați mai au de contactat

Înainte de a folosi Mingle, cele 3 colege din echipa de recrutare Dr. Leahu lucrau într-un Excel în care organizau, în mai multe tab-uri și coloane, proiectele și candidații pe care îi aveau în proces.

Cu clinici în 13 orașe din țară, aveau tot atât de multe sheet-uri în Excel. În ele, țineau candidații pentru fiecare locație, cu datele de contact și feedbackul recrutorilor sau managerilor. Însă, pe măsură ce volumul de recrutare creștea, le era cu atât mai greu să se organizeze astfel.

Testimonial Dr Leahu Mingle
Una dintre probleme era că nu puteau vedea ușor câți candidați au aplicat, pe câți i-au contactat și câți au răspuns. Ajungeau astfel să uite să contacteze unii candidați, sau să-i sune prea târziu.

Din cauza asta, era greu să scoată rapoarte sau să aibă o evidență clară a recrutării. Informațiile din Excel nu erau standardizate, așa că nu putea extrage cu ușurință informații despre proces sau despre candidați.

Cu un volum de recrutare în creștere, au început să caute un software de recrutare

Au decis că e momentul să investească într-un software atunci când și-au dat seama că volumul de recrutare va continua să crească, iar neajunsurile Excel-ului începeau deja să se facă simțite. Li s-a întâmplat de mai multe ori să aibă probleme cu Excel-ul și să fie nevoite să transfere datele dintr-un fișier în altul, ceea ce a dus la și mai multă muncă manuală.

În plus, voiau să-și poată pune filtre pe baza de date și să scoată ușor la iveală candidații relevanți, pentru a-i putea contacta mai repede.

Au ales Mingle pentru că era ușor de folosit și de implementat

Când au început să caute un software, își doreau ceva care să nu fie foarte greu de folosit. Aveau nevoie de o aplicație intuitivă, cu care să se familiarizeze cât mai repede.

Așa au descoperit Mingle și l-au ales din exact aceste motive: era simplu de învățat și folosit, iar implementarea se putea face rapid. În plus, oferea integrări cu eJobs, BestJobs și pagina lor de cariere, având și un modul de recomandări. Prin asta, bifa sursele din care primeau cei mai mulți candidați.

Testimonial Dr Leahu Mingle

Acum, primesc automat candidații în baza lor de date și îi contactează mai repede

Înainte, Claudia și colegele ei pierdeau foarte mult timp ca să deschidă CV-urile, să ia cu Copy-Paste informațiile din acestea (numele candidatului, pe ce rol a aplicat, numărul de telefon, e-mailul, linkul de profil etc) și să le treacă în Excel. Abia odată parcurși acești pași puteau începe să contacteze candidații cu potențial și să-i introducă în proces.

De când folosesc Mingle, primesc automat în baza de date aplicanții de pe site-urile de joburi sau de pe pagina de cariere. Asta le-a ajutat să contacteze mai repede candidații după ce aplică.
Testimonial Dr Leahu Mingle

Contactează de două ori mai mulți candidați și îi programează la interviu

În prezent, doar Claudia se ocupă de recrutare, ajutată uneori și de Codruța Ilie, HR Director. Încărcarea e mai mică acum când folosesc Mingle decât era înainte, când nu se putea descurca de una singură.

O ajută în mod special funcționalitatea de programare a interviurilor, prin care setează interviuri sincronizate cu calendarul și trimite automat invitațiile către participanți. Înainte trebuia să transmită SMS-uri manuale către candidați, prin care să le comunice data, ora și alte informații. Acum, cu câteva click-uri stabilește interviul, iar candidatul primește toate aceste informații automat.

În ultimul an de când folosesc Mingle, au angajat peste 100 de oameni și au programat mai mult de 800 de interviuri.

Testimonial Dr Leahu Mingle

Construiesc o bază de candidați și colaborează mai ușor cu managerii

Un alt lucru care s-a îmbunătățit este că acum are o bază de date actualizată, în care își poate trece candidații potriviți pentru rolurile viitoare.

„Pot să salvez informații despre un candidat pe care îl am pe o listă de Standby. Înainte nu prea puteam să țin datele astea pentru că trebuia să văd ce mi-am notat pe CV, ce am vorbit cu candidatul, să-l caut în Excel și să modific. Acum mi-e mult mai ușor să mă uit pe ei și să le actualizez datele.”

În Mingle lucrează acum și cu managerii de locații, alături de care strânge feedbackul după interviu și trece candidații în etapa următoare. A fost ușor să-i învețe să lucreze în aplicație, în special pentru că mulți dintre manageri au fost dornici s-o folosească și să-și ușureze munca împreună.

Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode