Skip to main content

Clinicile Dr. Leahu contactează de două ori mai mulți candidați și îi programează mai repede la interviu folosind Mingle

Studiu de caz Dr Leahu Mingle

Cu 19 clinici în 13 orașe din țară, colegele din echipa de recrutare Dr. Leahu foloseau un Excel cu tot atât de multe sheet-uri pentru a-și ține candidații din fiecare locație. Cu toate că încercau să fie cât mai organizate, le era greu să vadă câți candidați au primit, pe câți i-au contactat și cine a răspuns. 

Ajungeau astfel să contacteze candidații cu întârziere și să-i piardă din proces. Pentru că volumul de recrutare continua să crească, au decis să investească într-un software de recrutare. Au ales Mingle pentru că era ușor de folosit și oferea integrări cu site-urile de joburi și pagina lor de cariere. 

Acum, contactează de două ori mai mulți candidați decât înainte și îi programează mai repede la interviu, pentru că nu mai pierd timp să le transcrie datele din CV în fișierele lor.

Studiu de caz Dr Leahu Mingle





În Excel le era greu să urmărească ce candidați mai au de contactat

Înainte de a folosi Mingle, cele 3 colege din echipa de recrutare Dr. Leahu lucrau într-un Excel în care organizau, în mai multe tab-uri și coloane, proiectele și candidații pe care îi aveau în proces.

Cu clinici în 13 orașe din țară, aveau tot atât de multe sheet-uri în Excel. În ele, țineau candidații pentru fiecare locație, cu datele de contact și feedbackul recrutorilor sau managerilor. Însă, pe măsură ce volumul de recrutare creștea, le era cu atât mai greu să se organizeze astfel.

Testimonial Dr Leahu Mingle
Una dintre probleme era că nu puteau vedea ușor câți candidați au aplicat, pe câți i-au contactat și câți au răspuns. Ajungeau astfel să uite să contacteze unii candidați, sau să-i sune prea târziu.

Din cauza asta, era greu să scoată rapoarte sau să aibă o evidență clară a recrutării. Informațiile din Excel nu erau standardizate, așa că nu putea extrage cu ușurință informații despre proces sau despre candidați.

Cu un volum de recrutare în creștere, au început să caute un software de recrutare

Au decis că e momentul să investească într-un software atunci când și-au dat seama că volumul de recrutare va continua să crească, iar neajunsurile Excel-ului începeau deja să se facă simțite. Li s-a întâmplat de mai multe ori să aibă probleme cu Excel-ul și să fie nevoite să transfere datele dintr-un fișier în altul, ceea ce a dus la și mai multă muncă manuală.

În plus, voiau să-și poată pune filtre pe baza de date și să scoată ușor la iveală candidații relevanți, pentru a-i putea contacta mai repede.

Au ales Mingle pentru că era ușor de folosit și de implementat

Când au început să caute un software, își doreau ceva care să nu fie foarte greu de folosit. Aveau nevoie de o aplicație intuitivă, cu care să se familiarizeze cât mai repede.

Așa au descoperit Mingle și l-au ales din exact aceste motive: era simplu de învățat și folosit, iar implementarea se putea face rapid. În plus, oferea integrări cu eJobs, BestJobs și pagina lor de cariere, având și un modul de recomandări. Prin asta, bifa sursele din care primeau cei mai mulți candidați.

Testimonial Dr Leahu Mingle

Acum, primesc automat candidații în baza lor de date și îi contactează mai repede

Înainte, Claudia și colegele ei pierdeau foarte mult timp ca să deschidă CV-urile, să ia cu Copy-Paste informațiile din acestea (numele candidatului, pe ce rol a aplicat, numărul de telefon, e-mailul, linkul de profil etc) și să le treacă în Excel. Abia odată parcurși acești pași puteau începe să contacteze candidații cu potențial și să-i introducă în proces.

De când folosesc Mingle, primesc automat în baza de date aplicanții de pe site-urile de joburi sau de pe pagina de cariere. Asta le-a ajutat să contacteze mai repede candidații după ce aplică.
Testimonial Dr Leahu Mingle

Contactează de două ori mai mulți candidați și îi programează la interviu

În prezent, doar Claudia se ocupă de recrutare, ajutată uneori și de Codruța Ilie, HR Director. Încărcarea e mai mică acum când folosesc Mingle decât era înainte, când nu se putea descurca de una singură.

O ajută în mod special funcționalitatea de programare a interviurilor, prin care setează interviuri sincronizate cu calendarul și trimite automat invitațiile către participanți. Înainte trebuia să transmită SMS-uri manuale către candidați, prin care să le comunice data, ora și alte informații. Acum, cu câteva click-uri stabilește interviul, iar candidatul primește toate aceste informații automat.

În ultimul an de când folosesc Mingle, au angajat peste 100 de oameni și au programat mai mult de 800 de interviuri.

Testimonial Dr Leahu Mingle

Construiesc o bază de candidați și colaborează mai ușor cu managerii

Un alt lucru care s-a îmbunătățit este că acum are o bază de date actualizată, în care își poate trece candidații potriviți pentru rolurile viitoare.

„Pot să salvez informații despre un candidat pe care îl am pe o listă de Standby. Înainte nu prea puteam să țin datele astea pentru că trebuia să văd ce mi-am notat pe CV, ce am vorbit cu candidatul, să-l caut în Excel și să modific. Acum mi-e mult mai ușor să mă uit pe ei și să le actualizez datele.”

În Mingle lucrează acum și cu managerii de locații, alături de care strânge feedbackul după interviu și trece candidații în etapa următoare. A fost ușor să-i învețe să lucreze în aplicație, în special pentru că mulți dintre manageri au fost dornici s-o folosească și să-și ușureze munca împreună.

Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

10 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

85% dintre recrutori  apelează la e-mail drept canal principal de comunicare și interacțiune cu aplicanții. E-mailurile de recrutare sunt principalele – dacă nu singurele – modalități prin care poți contacta potențialii candidați, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, acestea trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Un  studiu efectuat de IBM  relevă că mai mult de 20% dintre candidați nu se simt bine informați în timpul procesului de recrutare, ceea ce contribuie la o experiență de angajare neplăcută. Dacă e-mailurile pe care le folosești în timpul recrutării sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care v

Cum să scrii și să promovezi un anunț de angajare (și un model gratuit)

Înainte de a începe să lucrezi la anunțul de angajare și să-l promovezi, acordă-ți puțin timp pentru a „face cunoștință” cu candidatul modern. Ce trebuie să știi în mod special despre acesta este că cel mai probabil își caută job în mai multe locuri și că își folosește telefonul mobil pentru asta. Iar în timp ce site-urile de joburi continuă să fie principala sursă de căutare, mai mult de jumătate din candidați folosesc și platformele de social media pentru a-și găsi un job. Fă cunoștință cu candidatul modern În prezent, candidații petrec până la 15 ore pe săptămână căutându-și un nou loc de muncă, iar cel mai probabil își folosesc telefonul sau laptopul pentru asta. Mai mult de jumătate din căutările de joburi sunt făcute de pe mobil – de aceea angajatorii care construiesc un proces de aplicare optimizat pentru mobil au de două ori mai multe șanse să primească aplicații de calitate. Cum poți ajunge la candidați? Nu există o formulă magică în recrutare. Mai degrabă, există o varietate

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi. 

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i iei pentru a-l defini.  Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate folosind un s