Echipa Victoriabank a implementat Mingle acum aproape un an, deoarece își doreau să aibă o bază de date în care să poată lucra mai multe persoane concomitent și care să conțină toate CV-urile, discuțiile interne și istoricul candidaților.
Chiar dacă gestionau candidații într-un fișier Excel, le lua mult timp să introducă datele, iar unele documente (cum ar fi CV-urile) nu puteau fi păstrate în același loc.
Acum Mingle este folosit de toți cei implicați în procesul de recrutare: atât echipa de HR, cât și managerii de divizii și directorul de resurse umane.
Cum folosește echipa Victoriabank softul de recrutare Mingle
Am vorbit cu Camelia Eșanu, Recruitment Specialist, despre cum au luat decizia de a implementa Mingle și cum îl folosesc acum în echipa Victoriabank. Iată ce ne-a povestit:
De ce ați vrut să implementați un software de recrutare?
Înainte de Mingle, baza de candidați era gestionată în Excel. Prin urmare, ne lua mult timp să introducem candidații de mână și să completăm informațiile despre ei. Se întâmpla uneori ca unii candidați să fie omiși și pierdeam informațiile despre ei. De asemenea, procesul de mutare a candidaților între etapele de recrutare era greoi, iar accesul la CV-uri și alte date esențiale era mai dificil.
Implementarea Mingle a fost o decizie comună a echipei de HR. Argumentul principal pe care l-am adus pentru a susține achiziția a fost cel de optimizare a procesului de recrutare și gestiune a candidaților.
De ce ați ales să folosiți Mingle?
Motivul principal pentru care am ales Mingle a fost acela că e integrat cu platformele de recrutare pe care le folosim și ne permite să primim toate CV-urile în aceeași bază de date. Astfel, avem toți candidații într-un singur loc.
Un alt punct pozitiv a fost faptul că în Mingle avem posibilitatea de a da acces și managerilor pentru pozițiile vacante pe care aceștia le gestionează. Acest lucru ușurează comunicarea pre și post interviu.
Și nu în ultimul rând, mai este partea de statistici. Pentru noi, sunt foarte utile rapoartele din Mingle. Analizăm numărul de candidați pe o poziție, eficiența surselor de recrutare, dar și timpul de acoperire a pozițiilor.
Cum a fost experiența implementării Mingle?
Implementarea Mingle a durat 2-3 zile și s-a desfășurat rapid. Pe parcurs au apărut câteva întrebări, însă echipa Mingle ne-a oferit răspunsuri prompte și clare, asigurând o tranziție fără probleme.
Cum v-a ajutat Mingle să adresați problemele pe care le aveați înainte?
De când folosim Mingle, riscul de a omite candidați a scăzut considerabil, deoarece toate aplicările ajung direct în platformă. De asemenea, automatizarea fluxului de recrutare a redus semnificativ numărul de operațiuni manuale, ceea ce ne-a eficientizat considerabil activitatea.
Care este funcționalitatea voastră preferată? Ce apreciezi cel mai mult la colaborarea cu Mingle?
Funcționalitatea preferată este raportarea instantanee, care ne oferă o imagine clară asupra procesului de recrutare în timp real. În plus, ne bucurăm de posibilitatea de a face platforma accesibilă și managerilor din companie, ceea ce contribuie la o colaborare mai eficientă.
Apreciem în mod special intervențiile și soluțiile rapide oferite de echipa Mingle, precum și disponibilitatea constantă pentru support ori de câte ori avem nevoie.
Ești gata să încerci Mingle?
Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.
Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Comments
Post a Comment