Skip to main content

Cum poți să simplifici fluxul cererilor de recrutare folosind Mingle

Cereri de Recrutare Mingle


Fiecare recrutare începe cu o cerere. În mod ideal, această cerere este completată de un manager într-un format standard, este trimisă mereu pe același canal de comunicare și există un singur loc în care toate cererile sunt centralizate. 

Dar uneori, în viața reală, nu se întâmplă așa: managerii nu știu exact ce informații trebuie să completeze, unde anume, cum să le trimită și cui. În aceste situații, echipa de recrutare se confruntă cu solicitări incomplete, trimise prin diverse canale sub diverse forme, iar uneori nici nu sunt direcționate către ei, ci către tot departamentul de HR.

Cererile de recrutare din Mingle rezolvă această problemă: pe de o parte, le oferă managerilor un mod simplu de a completa cererile pe un format deja agreat, iar pe de altă parte, aduc toate informațiile într-un singur loc, pentru a urmări mai ușor toate cererile primite și statusul lor.

Acesta este un modul nou în software-ul nostru de recrutare, pe care l-am gândit să fie intuitiv și prietenos, astfel încât să poată fi învățat ușor de oricine și să ajute astfel echipele de recrutare să simplifice fluxul de primire și aprobare a cererilor de recrutare. 

Descoperă mai jos cum funcționează și dacă s-ar potrivi pentru nevoile echipei tale:

Cui le sunt utile cererile de recrutare

La prima vedere, ai putea crede că cererile de recrutare sunt relevante doar pentru echipa de HR. În realitate, ele aduc valoare tuturor, de la manageri și recrutori, până la întreaga organizație.

Iată cum le pot fi utile:

  • Managerilor: le oferă un mod clar, structurat și ușor de utilizat pentru a completa și trimite spre aprobare cererile de recrutare, care apoi sunt preluate direct în procesul de angajare.
  • Echipei de recrutare: primesc toate informațiile esențiale într-o singură cerere, urmăresc în timp real statusul lor, generează rapoarte și, bazându-se pe istoricul datelor, pot anticipa mai bine nevoile viitoare de personal.
  • Departamentului financiar: asigură respectarea bugetului și oferă transparență asupra alocării resurselor.
  • Candidaților: echipa de recrutare știe mai bine de ce are nevoie, care sunt cerințele jobului și bugetul alocat. Aceste informații vor fi transpuse ulterior în anunțul de angajare și folosite de recrutori în discuțiile cu candidații. 

Cum te pot ajuta Cererile de recrutare din Mingle

1. Configurezi formulare de cerere personalizate și primești informațiile de care ai nevoie

Fiecare cerere urmează o structură definită de tine. Îți poți seta câmpurile pe care să le conțină, tipul de informații din fiecare și dacă sunt obligatorii sau opționale. Astfel, te asiguri că toate cererile respectă același format și îți oferă datele de care ai nevoie pentru a începe recrutarea.

Cum te ajută:

  • Este mai ușor pentru manageri să creeze cereri noi, pentru că au un format clar pe care trebuie să-l completeze, cu un ghid despre informațiile necesare în fiecare câmp.
  • Îți este mai ușor să parcurgi cererile, pentru că toate respectă același format. În plus, te asiguri că primești informațiile de care ai nevoie, mai ales dacă alegi să faci unele câmpuri obligatorii.
  • Poți cere clarificări sau informații extra direct din pagina cererii, dacă e nevoie. În felul acesta, eviți ping-pong-ul de pe e-mail și ai toate conversațiile structurate într-un singur loc.

Formular Cereri de recrutare Mingle


2. Simplifici fluxul de aprobare a cererilor

Poți crea fluxuri automate de aprobare astfel încât, odată ce cererile sunt create, să fie notificate persoanele care trebuie să aprobe pașii următori. Dacă o cerere trebuie să treacă prin mai multe niveluri de aprobare, setezi ordinea și regulile o singură dată, iar restul merge automat.

Poți crea inclusiv reguli personalizate în funcție de tipul jobului (de exemplu, joburile dintr-un anumit departament sau dintr-o anumită locație pot avea fluxuri diferite de aprobare în funcție de aceste criterii).

Cum te ajută:

  • Tu și managerii aveți o vizibilitate mai bună asupra statusului actual al cererilor și al pașilor următori.
  • Fluidizezi și simplifici fluxul de aprobare, astfel încât să primești mai repede aprobările de care ai nevoie și să poți începe recrutarea.
  • Elimini blocajele din comunicare și reduci timpul până la deschiderea jobului.

3. Ai toate cererile într-un singur loc și primești notificări când trebuie să începi recrutarea

Atunci când cererile create de manageri sunt aprobate și sunt gata de a fi preluate de recrutare, se trimite o notificare către echipa de HR sau de recrutare pentru a putea demara procesul.

În plus,  ai acces la o listă completă a cererilor – cu statusuri actualizate și filtre rapide, pentru a monitoriza în timp real stadiul lor.

Cum te ajută:

  • Ești notificat(ă) atunci când cererile sunt gata de a fi preluate în recrutare, pentru a le putea transforma în anunțuri de job
  • Ai o perspectivă completă asupra întregului proces de recrutare: știi câte roluri au fost acoperite, ce pași au fost parcurși și cum evoluează fiecare solicitare de la deschidere până la închidere.
  • Cererile sunt vizibile întregii echipe de recrutare, ceea ce înseamnă că atunci când un coleg sau o colegă este în concediu, echipa poate prelua cu ușurință task-urile aflate în pending.
  • Managerul care a deschis cererea vede în timp real care este stadiul în care se află solicitarea lui.

Vezi toate cererile




4. Colaborezi mai ușor cu colegii

Poți adăuga comentarii, trimite notificări către colegi sau atașa documente direct în pagina cererii.

Cum te ajută:

  • Păstrezi toate datele și interacțiunile în pagina cererii și ai mereu vizibilitate asupra activităților legate de fiecare dintre ele. 
  • Nu mai este nevoie să păstrezi aceste informații prin e-mailuri sau prin diverse foldere.
  • Colaborați mai ușor și mai rapid, mai ales dacă folosiți funcția de notificare în timp real.
Cereri de recrutare Mingle


5. Ai acces la rapoarte în timp real

Rapoartele detaliate, în timp real, îți permit să urmărești evoluția unor indicatori-cheie precum timpul necesar ocupării posturilor, numărul de cereri deschise sau o comparație între recrutarea internă și cea externă.

Cum te ajută:

Având o imagine clară asupra procesului de aprobare și al celui de recrutare, poți să iei decizii mai bine informate, să identifici anumite tendințe sau să optimizezi strategia de angajare în funcție de date concrete. Cu ajutorul rapoartelor din Mingle poți să:

  • Vezi toate cererile de recrutare și stadiul în care se află
  • Afli care este timpul de ocupare a unei poziții și care sunt situațiile în care recrutarea durează mai mult decât ar trebui
  • Compari ofertele finale cu intervalul salarial menționat în cerere
  • Faci o prognoză a posturilor necesare în viitor, care să te sprijine în planificarea bugetului de recrutare pentru perioada următoare

Cum funcționează cererile de recrutare din Mingle

1. Configurezi formularul de cerere

Echipa de recrutare sau de HR creează formularul standard de cerere, prin definirea câmpurilor de care au nevoie, tipul lor și obligativitatea.

2. Setezi fluxul de aprobare

Stabilește cine aprobă, când și în ce ordine - inclusiv dacă acest proces este diferit în funcție de criterii precum departamentul, locația sau motivul recrutării. 

3. Managerul completează cererea

Prin formularul standardizat configurat la primul pas.

4. Începe recrutarea

Tu și echipa ta primiți o notificare atunci când o cerere este aprobată, pentru a o transforma direct într-un job în Mingle și promova pe canalele de recrutare.

Iar pe măsură ce primiți aplicații și găsiți candidații potriviți, îi puteți atribuiți pe cerere pentru a o finaliza și a închide cercul.

5. Măsori și analizezi

Accesezi secțiunea de rapoarte pentru a vedea rapid câte cereri sunt active, cât durează recrutările sau ce tipuri de roluri se caută cel mai des.

Ești gata să încerci Mingle?

Să gestionezi cererile de job este doar unul dintre task-urile pe care le poți automatiza folosind Mingle, softul nostru de recrutare.

Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum te putem ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări su...

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin ...

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviu...

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi ...