Skip to main content

Cum a redus Flanco timpul de angajare folosind Mingle

Studiu de caz Flanco Mingle

Flanco a implementat Mingle ca software de recrutare pentru a organiza mai ușor aplicațiile primite, dar și ca să colaboreze mai ușor cu managerii și să urmărească statusul candidaților. În prezent, Mingle este folosit atât de echipa de HR, cât și de managerii de magazine.

Înainte de introducerea Mingle, echipa de recrutare folosea diverse instrumente pentru a organiza candidații și a urmări evoluția proceselor de recrutare. Pe măsură ce volumele au crescut, a apărut dorința firească de a aduce totul într-un sistem unitar, care să ofere o imagine clară și actualizată în orice moment. 

Așa a început căutarea unei soluții moderne care să centralizeze informațiile și să sprijine colaborarea dintre recrutori și manageri.

Flanco Mingle software de recrutare


Cum folosește echipa Flanco softul de recrutare Mingle

Am vorbit cu Marga Mihutescu și Olivia Cotun, specialiști recrutare la Flanco, despre cum au integrat Mingle în echipă și felul în care s-au schimbat procesele de recrutare odată cu folosirea acestuia.

Cum vă organizați candidații și recrutarea înainte de a folosi Mingle?

Înainte de Mingle, foloseam un centralizator în Excel și comunicam prin e-mail pentru a transmite statusul candidaților, ceea ce era destul de dificil. Nu primeam mereu răspunsurile la timp sau nu aveam mereu timp să completam răspunsurile în Excel. Era destul de complicat să grupăm toți candidații pe care i-am vizualizat și să știm la fiecare dintre ei care este statusul la zi.

La acel moment ne doream să avem un sistem unic de gestionare a candidaților. Un instrument care să ne ofere o imagine asupra procesului de recrutare în timp real și din care să ne putem extrage rapoarte clare. Mai voiam și să avem o bună colaborare cu managerii, în sensul în care aceștia să poată vedea în timp real statusul recrutărilor pentru echipa din care fac parte. Și să generăm rapoarte rapid, cu toate informațiile necesare.

Ce a făcut diferența atunci când ați ales Mingle?

Mirela Petruș, directorul nostru de resurse umane, a venit cu ideea de a implementa Mingle. Ne-a plăcut că aplicația este intuitivă și ușor de folosit, am învățat-o destul de repede. A contat și faptul că am putut adapta fluxurile de recrutare după nevoile noastre specifice. În plus, echipa Mingle a fost foarte deschisă și a oferit suport constant în toată perioada de implementare, dar și după.

Testimonial Flanco Mingle


Cine folosește Mingle și cât de repede v-ați obișnuit cu aplicația?

Mingle este accesat de echipa de recrutare, dar și de managerii pentru care se recrutează. Toți directorii de magazin au acces în platformă și apoi punctual directorii celorlalte departamente. Ei vizualizează candidații, lasă feedback despre aceștia sau pot chiar să-și programeze singuri interviurile. 

Am învățat să folosim Mingle foarte repede, pentru că interfața este intuitivă, iar fluxurile destul de logice. După câteva zile de utilizare am asimilat toate funcțiile de bază. 

Ce lucruri s-au îmbunătățit de când folosiți Mingle? 

Cea mai mare îmbunătățire este vizibilitatea, deoarece acum putem urmări stadiul procesului de recrutare în timp real. Știm exact în ce etapă se află fiecare candidat și putem genera rapoarte clare. A scăzut timpul de recrutare și comunicarea internă s-a fluidizat. Știm ce candidați nu au primit feedback și astfel putem merge punctual să le cerem colegilor să completeze informațiile necesare.

Testimonial Flanco Mingle


Ce vă place cel mai mult la Mingle? 

Cel mai mult apreciem faptul că este o platformă foarte clară, ușor de înțeles, putem vedea rapid progresul fiecărei poziții pe care recrutăm. Cu Mingle economisim timp și avem istoric pe fiecare candidat - vedem când un candidat a aplicat de mai multe ori și avem acces la feedbackul de la aplicările din trecut.

Iar ce apreciem cel mai mult la colaborarea cu Mingle este deschiderea și promptitudinea echipei.

Testimonial Flanco Mingle


Folosiți Mingle pentru a măsura anumiți indicatori? 

Măsurăm timpul de ocupare a unei poziții, sursele de recrutare (pentru a ști unde să ne alocăm bugetul în momentul în care lucrăm cu platformele de recrutare) și rata de conversie între etapele procesului de recrutare. 

Le măsuram și înainte de Mingle, dar într-un mod mai greu. Ce am observat este că, de când utilizăm Mingle, s-a micșorat timpul de ocupare a pozițiilor.

Descoperă Mingle, softul prietenos de recrutare

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. Este exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări su...

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin ...

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviu...

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi ...