În atragerea candidaților de top, echipele de HR se confruntă cu o serie de provocări care încetinesc procesele de recrutare și afectează experiența candidaților - iar astfel, modul în care aceștia percep organizația.
Procesele de recrutare îndelungate, costurile crescute per angajare și lipsa vizibilității asupra candidaților din pipeline determină companiile să găsească modalități mai eficiente de a se organiza pentru a câștiga un avantaj competitiv pe piața forței de muncă.
Tehnologia joacă un rol important în îmbunătățirea proceselor de recrutare, cu 73% dintre organizații la nivel global care folosesc un software de HR dedicat automatizării recrutării. Astfel, reușesc să reducă atât durata cât și costurile asociate recrutării, pentru a se apropia mai mult de așteptările candidaților, care își doresc ca întregul proces să dureze mai puțin de 2 săptămâni (față de cele 42 zile care reprezintă durata medie a procesului de recrutare în prezent).
În infographic-ul de mai jos, am explorat cele mai des întâlnite provocări ale echipelor de HR în atragerea talentelor, felul în care acestea influențează experiența candidaților și cum plănuiesc organizațiile să le depășească.

Comments
Post a Comment