Skip to main content

Provocări în atragerea candidaților [Infografic]

atragerea candidatilor, recrutare, candidate attraction, talent acquisition, candidate experience

În atragerea candidaților de top, echipele de HR se confruntă cu o serie de provocări care încetinesc procesele de recrutare și afectează experiența candidaților - iar astfel, modul în care aceștia percep organizația. 

Procesele de recrutare îndelungate, costurile crescute per angajare și lipsa vizibilității asupra candidaților din pipeline determină companiile să găsească modalități mai eficiente de a se organiza pentru a câștiga un avantaj competitiv pe piața forței de muncă.

Tehnologia joacă un rol important în îmbunătățirea proceselor de recrutare, cu 73% dintre organizații la nivel global care folosesc un software de HR dedicat automatizării recrutării. Astfel, reușesc să reducă atât durata cât și costurile asociate recrutării, pentru a se apropia mai mult de așteptările candidaților, care își doresc ca întregul proces să dureze mai puțin de 2 săptămâni (față de cele 42 zile care reprezintă durata medie a procesului de recrutare în prezent). 

În infographic-ul de mai jos, am explorat cele mai des întâlnite provocări ale echipelor de HR în atragerea talentelor, felul în care acestea influențează experiența candidaților și cum plănuiesc organizațiile să le depășească. 

talent acquisition, hr challenges, hr statistics, recruiting statistics, statistici recrutare, recrutare, atragere candidati

atragerea candidatilor, recrutare, candidate attraction, talent acquisition, candidate experience

Distribuie această imagine pe website-ul tău:


Pe aceeași temă...

De ce se retrag unii candidați din procesul de recrutare

Ce îi nemulțumește cel mai des pe candidați? Și ce poți face pentru a ameliora lucrurile?
La aceste întrebări am încercat să răspundem în acest articol.

Citește în continuare

Comments

Top articole pentru HR

10 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

85% dintre recrutori  apelează la e-mail drept canal principal de comunicare și interacțiune cu aplicanții. E-mailurile de recrutare sunt principalele – dacă nu singurele – modalități prin care poți contacta potențialii candidați, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, acestea trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Un  studiu efectuat de IBM  relevă că mai mult de 20% dintre candidați nu se simt bine informați în timpul procesului de recrutare, ceea ce contribuie la o experiență de angajare neplăcută. Dacă e-mailurile pe care le folosești în timpul recrutării sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care v

Cum să scrii și să promovezi un anunț de angajare (și un model gratuit)

Înainte de a începe să lucrezi la anunțul de angajare și să-l promovezi, acordă-ți puțin timp pentru a „face cunoștință” cu candidatul modern. Ce trebuie să știi în mod special despre acesta este că cel mai probabil își caută job în mai multe locuri și că își folosește telefonul mobil pentru asta. Iar în timp ce site-urile de joburi continuă să fie principala sursă de căutare, mai mult de jumătate din candidați folosesc și platformele de social media pentru a-și găsi un job. Fă cunoștință cu candidatul modern În prezent, candidații petrec până la 15 ore pe săptămână căutându-și un nou loc de muncă, iar cel mai probabil își folosesc telefonul sau laptopul pentru asta. Mai mult de jumătate din căutările de joburi sunt făcute de pe mobil – de aceea angajatorii care construiesc un proces de aplicare optimizat pentru mobil au de două ori mai multe șanse să primească aplicații de calitate. Cum poți ajunge la candidați? Nu există o formulă magică în recrutare. Mai degrabă, există o varietate

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i iei pentru a-l defini.  Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate folosind un s

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.