Skip to main content

Cum să reduci la jumătate timpul de programare a interviurilor folosind Mingle

interview scheduling
Dintre sarcinile de HR de zi cu zi, programarea interviurilor s-ar putea să fie cea mai anevoioasă. Și pe bună dreptate: în medie, pentru a găsi candidatul ideal pentru un job, recrutorii trebuie să susțină 16 discuții telefonice și 10 interviuri – iar acestea sunt doar cele ținute de ei.

Lucrurile se complică și mai tare atunci când trebuie să programezi interviuri pentru alți membri ai echipei. Să găsești intervalul potrivit pentru toată lumea este o sarcină consumatoare de timp. Timp prețios atunci când candidatul ideal îți poate scăpa printre degete dacă procesul de recrutare nu este suficient de agil.

Sună cunoscut?

Echipele de recrutare de azi au nevoie de instrumente mai bune pentru programarea interviurilor. Pentru a le ajuta să reducă timpul petrecut pe această sarcină și să creeze o experiență mai bună pentru candidați, am dezvoltat o soluție automată de programare a interviurilor ca parte din Mingle – platforma noastră de administrare a recrutării.

De ce să automatizezi procesul de programare a interviurilor

Programarea interviurilor este de cele mai multe ori o sarcină pur administrativă, care consumă timp și energie, fiind în același timp supusă erorii umane. Iar cu atâtea lucruri importante pe agenda ta, nu mai ai nevoie de o altă bătaie de cap.

Folosirea unei soluții automate te poate ajuta să:
  • Programezi interviuri mai repede și să reduci astfel durata procesului de recrutare;
  • Elimini erorile prin sincronizarea în timp real cu calendarul tău și al celorlalți intervievatori, dar și prin transmiterea automată a invitațiilor;
  • Creezi o experiență mai bună pentru candidați și să îmbunătățești comunicarea cu aceștia;
  • Reduci timpul de stabilire a interviurilor la jumătate, astfel încât să poți folosi cealaltă jumătate pentru alte sarcini în afară de cele administrative.

Cum poți reduce timpul de programare a interviurilor cu Mingle

Pentru a asigura toate beneficiile oferite de un astfel de sistem, am gândit o soluție care să automatizeze sarcinile repetitive implicate de programarea interviurilor și să ușureze comunicarea dintre recrutori, candidați și managerii implicați în recrutare.

Cum funcționează?

Mingle îți permite să le trimiți candidaților un link la calendarul tău sau al colegilor tăi. Astfel, aceștia vor putea vizualiza în timp real intervalele libere pentru a-l alege pe cel potrivit. Iar evenimentul va apărea automat în calendarul tuturor, simplu și fără bătăi de cap. Iată cum îl poți folosi:

1. Îți creezi propriile reguli

Partea de setare e ușoară. Îți sincronizezi calendarul și îți definești preferințele, iar Mingle se va ocupa de restul.

Astfel, nu se vor putea programa evenimente în intervalele deja ocupate din calendarul tău. În plus, se vor afișa doar zilele și intervalele în care preferi să susții interviuri.

2. Distribui linkul

Atunci când vrei să stabilești un interviu cu un candidat, tot ce trebuie să faci este să-i trimiți un link la calendarul tău – sau, dacă stabilești pentru altcineva, poți trimite linkul către calendarul altor intervievatori.

3. Programezi

Candidatul își va alege intervalul potrivit dintre cele disponibile, iar evenimentul se va bloca în mod automat în calendarul tuturor celor implicați. Simplu și rapid.

O experiență fără cusur și pentru candidați

Le poți trimite candidaților linkul la eveniment direct din Mingle, printr-un email predefinit.

mesaj programare interviu

Odată accesat, acest link îi va duce pe o pagină specială în care vor putea programa interviul. 

interview scheduling

Din această pagină vor putea accesa informațiile de bază ale evenimentului (cum ar fi durata și locația) și – cel mai important – lista zilelor și a intervalelor orare disponibile pentru un interviu. Aceste intervale sunt afișate în funcție de disponibilitatea și preferințele intervievatorilor. Nu se vor afișa intervalele deja ocupate sau cele în care intervievatorii nu și-ar dori să aibă interviuri. În plus, dacă sunt mai multe persoane implicate, se vor afișa doar intervalele libere comune tuturor. 

Candidatul va putea astfel să aleagă ziua și ora potrivită. După confirmare, toți participanții vor primi automat și invitația în calendar.

Un instrument flexibil de programare a interviurilor pentru toți cei implicați în recrutare

Fie că stabilești interviuri pentru tine sau pentru alți colegi, programarea automată te poate ajuta să reduci conversații complexe la un singur e-mail.

Acest instrument îți va fi util în special când:

Programezi interviuri pentru alți colegi implicați în recrutare

Poți folosi acest instrument pentru a programa rapid interviuri pentru unul sau mai mulți colegi implicați în recrutare. Doar selectează calendarul colegului pentru care dorești să programezi interviul, iar acesta va fi notificat și va primi invitația în calendar odată ce evenimentul a fost stabilit.

Reprogramezi sau anulezi un interviu

Planurile se pot schimba pe neprevăzute. De aceea poți folosi același link pentru a reprograma sau pentru a anula evenimentul. Ca și în celelalte cazuri, se va actualiza în mod automat și evenimentul în calendar.

Vrei să ai un control mai bun

Dacă totuși sunt situații în care dorești să stabilești tu interviul, accesează același link pentru a vizualiza intervalele disponibile din calendarul intervievatorului sau grupului de intervievatori. Astfel, poți lua legătura cu candidatul având în față toate opțiunile disponibile pentru o discuție.

Contactezi frecvent mulți candidați și îți dorești să ușurezi stabilirea unor interviuri cu aceștia

Salvează timp trimițând linkul de programare a interviului către mai mulți candidați. Pentru că se sincronizează automat cu calendarul tău, nu mai trebuie să-ți faci griji că s-ar putea suprapune evenimentele. Atunci când un candidat alege un interval, acesta nu le va mai fi afișat celorlalți.

Ești în continuă mișcare

S-ar putea ca tu sau candidatul să nu fiți mereu în fața calculatorului atunci când trebuie să programați un interviu. Este în regulă: ne-am gândit la asta. Experiența de stabilire a interviurilor arată impecabil pe orice ecran, astfel ca toți cei implicați să poată programa evenimentul de oriunde s-ar afla.

Gata de un upgrade?

Să găsești intervalul potrivit pentru interviuri este doar una din sarcinile consumatoare de timp pe care le poți automatiza cu Mingle. Dacă îți dorești un software complet de recrutare, Mingle este platforma modernă care te poate ajuta să salvezi timp, să colaborezi mai ușor cu colegii tăi și să administrezi candidații din toate sursele într-un singur loc. Programează un demo și află cum poți găsi și angaja cei mai buni oameni, rapid.


Comments

Top articole pentru HR

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode