ACROM este o companie românească specializată în furnizarea de soluții și servicii IT profesionale către mediul de business local și internațional. În această industrie, viteza de reacție este esențială – iar acest lucru este valabil mai ales când trebuie să angajeze colegi noi pentru proiectele care apar.
Maria Timu, HR Specialist & Legal Advisor în cadrul ACROM, este de părere că pentru a fi mai agili trebuie să înceapă cu aducerea tuturor informațiilor despre candidați într-un singur loc.
Pentru asta, a încercat să-și organizeze munca în fișiere Excel o perioadă, însă acestea s-au dovedit a fi destul de limitate. Datele despre candidați erau introduse manual, așa că putea păstra în Excel doar o mică parte din informații. Restul erau salvate pe platformele de recrutare, în CV-urile descărcate individual și în conversațiile pe e-mail cu colegii ei.
În ultimele 6 luni de când folosește Mingle, Maria simte că și-a eliberat lista de To Do. Nu mai trebuie să introducă manual datele candidaților în Excel sau să întocmească rapoarte care îi iau o zi întreagă, așa că are timp să se ocupe și de alte proiecte pe lângă cele administrative.
Cel mai important însă e faptul că are o vizibilitate mai bună asupra candidaților și a procesului de recrutare. Acest lucru ajută întreaga echipă să fie mai agilă, pentru că pot să evalueze mai ușor candidații și să ocupe mai repede posturile libere. Dintre cei 70 de oameni din echipa ACROM, ultimii 20 au fost angajați folosind Mingle.
Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
De aceea au decis să folosească un software de recrutare care să îi ajute să reducă munca manuală și să fie mai eficienți. Pentru asta au ales Mingle, aplicația de digitalizare a recrutării cu ajutorul căreia colectează în mod automat candidații din toate sursele într-un singur loc și au acces la informații și rapoarte în timp real.
În ultimele 6 luni de când îl folosesc, și-au eliberat lista de To Do. Pentru că au redus sarcinile manuale și salvează toate informațiile în același loc, reușesc să ocupe mai repede posturile libere: dintre cei 70 de oameni din echipa ACROM, ultimii 20 au fost angajați folosind Mingle.
Provocarea: Informațiile despre candidați sunt introduse manual și sunt ținute în mai multe locuri, fiind greu de accesat
Piața joburilor din industria IT este una competitivă, de aceea agilitatea este esențială când vine vorba de angajarea oamenilor calificați pentru proiectele care apar.Maria Timu, HR Specialist & Legal Advisor în cadrul ACROM, este de părere că pentru a fi mai agili trebuie să înceapă cu aducerea tuturor informațiilor despre candidați într-un singur loc.
Pentru asta, a încercat să-și organizeze munca în fișiere Excel o perioadă, însă acestea s-au dovedit a fi destul de limitate. Datele despre candidați erau introduse manual, așa că putea păstra în Excel doar o mică parte din informații. Restul erau salvate pe platformele de recrutare, în CV-urile descărcate individual și în conversațiile pe e-mail cu colegii ei.
„Mi se părea greu să înregistrez toți candidații în Excel și să monitorizez etapele de recrutare în care se află. Era complicat și să iau legătura cu aceștia, pentru că în Excel puteam ține doar un număr limitat de informații, din cauza inputului manual. Dacă voiam să sun un candidat, trebuia să îl caut după nume în eJobs și să iau de acolo numărul de telefon. Iar dacă voiam și alte informații, trebuia să-mi salvez CV-urile și să găsesc un mod de a păstra aceste CV-uri.”
Maria și-a dat seama că Excelul era o soluție temporară și limitată: actualizarea datelor îi lua prea mult timp și nu îi permitea nici să scoată rapoartele de care avea nevoie. Devenise clar îi trebuia o soluție mai bună pentru a-și organiza datele și a avea acces la cât mai multe informații.
Odată luată decizia, pașii următori au fost simpli. Implementarea s-a făcut de pe o zi pe alta, iar pentru training nu a fost nevoie de mai mult de 30 de minute. Cât despre lucrul cu colegii ei, Maria s-a bucurat că tot ce a trebuit să facă a fost să le dea acces la platformă și de acolo s-au descurcat. Nu a fost nevoie de sesiuni îndelungate de training sau timp pierdut în ședințe.
Soluția: O aplicație ușor de folosit care să strângă toate datele într-un singur loc
Maria își dorea o aplicație prietenoasă care să o ajute să țină evidența candidaților și să reducă munca manuală, dar și să îi ofere acces la rapoarte și indicatori în timp real. Iar Mingle a fost alegerea ideală. Ușor de adoptat și învățat, a reușit să înlocuiască instrumentele descentralizate pe care le-a folosit până atunci și să aducă într-un singur loc candidații și colegii implicați în recrutare.Odată luată decizia, pașii următori au fost simpli. Implementarea s-a făcut de pe o zi pe alta, iar pentru training nu a fost nevoie de mai mult de 30 de minute. Cât despre lucrul cu colegii ei, Maria s-a bucurat că tot ce a trebuit să facă a fost să le dea acces la platformă și de acolo s-au descurcat. Nu a fost nevoie de sesiuni îndelungate de training sau timp pierdut în ședințe.
Rezultat: Mai puțină muncă manuală și acces la date și rapoarte în timp real
„Cel mai mult îmi place că am toate informațiile într-un singur loc: CV (pe care pot să-l văd direct din aplicație), datele candidaților, notițele mele, toate etapele de recrutare, dar și partea de raportare. În Excel trebuia să trec prin fiecare rol în parte și să calculez manual procentele. În Mingle am acces la rapoarte în mod automat.”
Cel mai important însă e faptul că are o vizibilitate mai bună asupra candidaților și a procesului de recrutare. Acest lucru ajută întreaga echipă să fie mai agilă, pentru că pot să evalueze mai ușor candidații și să ocupe mai repede posturile libere. Dintre cei 70 de oameni din echipa ACROM, ultimii 20 au fost angajați folosind Mingle.
Istoricul candidaților în Mingle
Ce s-a îmbunătățit de când folosesc Mingle
- Primesc automat în baza de date candidații veniți din eJobs, LinkedIn și pagina de cariere;
- Au redus munca manuală de introducere și actualizare a informațiilor în Excel;
- Candidații nu se dublează și nici nu se pierd, pentru că Maria și echipa ei au acum o vizibilitate mai bună asupra lor;
- Evaluează mai ușor candidații prin acces la mai multe informații și la comentariile echipei;
- Au acces la rapoarte automate în timp real și un control mai bun asupra recrutării.
Gata de un upgrade?
Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Comments
Post a Comment