În ultimul an, am analizat activitatea companiilor care au folosit Mingle ca software de recrutare pentru a calcula principalii indicatori de recrutare și a determina valorile de referință ai acestora. În total, ne-am uitat la 18 companii care au angajat 386 de candidați și au gestionat peste 30.000 de aplicații cu Mingle.
Am adunat toate informațiile într-un raport în care ne-am propus să răspundem la următoarele întrebări:
- Cât durează să ocupi un rol?
- De câți candidați ai nevoie pentru a face o angajare?
- Care sunt cele mai bune surse de recrutare?
- Când e cel mai bine să faci angajări?
Descarcă de mai jos raportul „Puncte de reper în recrutare pentru 2022” pentru a afla răspunsurile detaliate la aceste întrebări și ce acțiuni poți lua pentru a-ți îmbunătăți indicatorii de recrutare ⬇️
Folosește datele din acest raport pentru a-ți optimiza procesul de recrutare. Iată cum:
- Vezi cum te compari cu alte companii
- Descoperi ce trebuie să îmbunătățești
- Investești în inițiativele care au sens pentru tine
Principalii indicatori de recrutare
Analizând datele, am identificat câțiva indicatori care oferă o imagine mai clară asupra proceselor de recrutare. Aceștia se referă la:
Cât durează să ocupi un rol?
Timpul necesar pentru ocuparea unui rol diferă în funcție de tipul rolului. Însă se pot observa diferențe considerabile între timpii de angajare pentru rolurile IT versus non-IT.
Câți dintre cei care văd un job aplică pentru el?
Rata de conversie a vizualizărilor în aplicații diferă foarte mult de la un rol la altul. Cele mai de succes anunțuri reușesc să convertească 17-18% din vizualizări, însă media se situează la 12%.
De câți aplicanți e nevoie pentru a face o angajare?
Aici se observă din nou diferențe foarte mari în funcție de tipul rolului, cu joburi pentru care este nevoie de doar 43 de aplicanți pentru a face o angajare, iar la polul opus se află rolurile în IT pentru care e nevoie în medie de 249 de aplicanți.
Însă acest indicator trebuie privit alături de rata de conversie a aplicațiilor în interviuri, respectiv a interviurilor în angajări. În felul acesta se pot identifica punctual îmbunătățirile necesare procesului de recrutare.
Poți accesa informațiile complete descărcând raportul „Puncte de reper în recrutare pentru 2022” de aici.
Care sunt cele mai bune surse de recrutare?
Site-urile de joburi sunt cele mai populare canale de recrutare, acoperind 46% din angajări. Pe lângă acestea, recomandările interne și rețeaua de LinkedIn sunt și ele la rândul lor surse foarte bune de candidați calificați.
Analizând însă rata de conversie a aplicanților din fiecare sursă, am descoperit că deși site-urile de joburi aduc 70% din aplicații, doar 2% dintre acestea se convertesc în angajări. Prin comparație, candidații veniți din recomandări interne sau de pe pagina de cariere sunt de 5 sau chiar 20 de ori mai probabil să fie angajați.
Strategii pentru 2022
În continuare, descarcă raportul gratuit pentru a vizualiza toți indicatorii de recrutare și ce strategii să pui la punct pentru a-i îmbunătăți.
Astfel, îți vei contura planul de acțiune pentru 2022:
- Calculează indicatorii procesului tău de recrutare și vezi cum te compari cu alte companii.
- Pornind de aici, vei descoperi ce anume ar trebui să îmbunătățești.
- Alege 2-3 aspecte importante și relevante pentru compania ta. Acestea sunt inițiativele în care ar trebui să investești anul acesta.
Comments
Post a Comment