Skip to main content

Cum a redus Lensa timpul de angajare cu Mingle

lensa mingle software recrutare









Echipa de recrutare Lensa avea nevoie să se organizeze mai bine și să facă față volumului de lucru, fără să mai piardă candidații printre crăpături. Au ales să folosească Mingle pentru că este integrat cu site-urile de joburi și pentru că e ușor de folosit, iar asta îi ajută să se miște mai repede.

studiu de caz Lensa


Aveau nevoie de un mod mai bun de a se organiza pentru a nu mai pierde candidați

Cei 5 recrutori din echipa Lensa căutau un mod prin care să-și organizeze mai bine munca, astfel încât să nu piardă candidați din vedere și să facă față proiectelor de recrutare.

Cu un volum de peste 100 de angajări pe trimestru, era esențial să se poată mișca rapid și să oferteze candidații la timp.

Însă modul lor de organizare nu era ideal: își țineau candidații în Monday sau direct pe site-urile de joburi, unde nu puteau urmări ce candidați au fost vizualizați și de cine. Se întâmpla de multe ori ca un recrutor să vadă un candidat și să nu facă nimic cu el, pentru că nu era relevant pentru proiectul său.

Ajungeau astfel să treacă cu vederea mulți candidați relevanți, pentru că pur și simplu se pierdeau printre crăpături.

Așa că au decis să implementeze un software de recrutare care să-i ajute să-și centralizeze candidații și să aibă o vizibilitate mai bună.

Au ales să folosească Mingle pentru că este integrat cu site-urile de joburi

Testimonial Lensa Mingle



Acum au o bază de date centralizată care îi ajută să reducă timpul de angajare

După ce au luat decizia să implementeze Mingle, le-a luat doar 2 zile să-și mute datele și să se obișnuiască cu noul mod de lucru.

Au început prin a face un import al candidaților ținuți separat și al istoricului acestora.

Au invitat apoi și managerii de echipe să lucreze împreună în aplicație, pentru a aduce la un loc toate conversațiile și feedbackul ținute înainte pe e-mail.

„Facem mai ușor screening-ul candidaților și îi programăm mai repede la interviu pentru că nu mai pierdem timp să-i introducem manual sau să căutăm informații pe e-mail. Obținem și feedback de la manageri mai rapid pentru că le putem trimite notificări din aplicație, iar asta ne ajută să scurtăm procesul. Am înlocuit complet toate tool-urile descentralizate care ne încetineau.”

În plus, pot măsura ce etape durează mai mult sau unde se pierd candidați în proces, pentru a ști la ce să renunțe atunci când se grăbesc. Iar pe termen lung, îi ajută să identifice zonele care pot fi eficientizate.

Publică joburile în mai puțin de 10 minute

Atunci când deschid un job nou, îl promovează cam pe 7 site-uri și pe pagina de cariere.

Înainte de a folosi Mingle, le lua o zi întreagă să copieze detaliile jobului dintr-un loc în altul și să se asigure că nu au uitat nimic. Se întâmpla să uite de anumite platforme și să reia munca după câteva zile.

Iar pentru pagina de cariere, era nevoie să ia legătura cu echipa de IT pentru a actualiza rolurile și trecea ceva timp până să ajungă la zi.

Integrările oferite de Mingle le permit să publice joburile pe toate site-urile dintr-o singură interfață, fără să mai fie nevoie să intre pe fiecare în parte.

Astfel, nu mai e nevoie de munca manuală și nici de ajutorul echipei de IT: joburile se actualizează automat pe pagina lor de cariere din Mingle, care e conectată la site-ul companiei.

Testimonial Lensa Mingle




Scot rapoarte detaliate, fără muncă manuală

Când recrutarea era descentralizată și fiecare recrutor avea datele salvate în mai multe locuri, le era greu să scoată rapoarte conforme cu realitatea pentru că nu aveau acces la toate datele.

E un alt aspect pentru care le-a fost util un software care calculează în timp real indicatorii de recrutare.

„Înainte, nu puteam face aproape niciun raport complet. Fiecare recrutor se organiza cum putea și era greu să strâng toate datele la un loc. Acum îmi e mult mai ușor pentru că rapoartele se calculează automat, nu mai trebuie să prelucrez eu datele. Îmi place mai ales că pot să urmăresc vizualizările unui job, numărul de aplicanți, conversia lor. Mă ajută să înțeleg cum ne concentrăm resursele.”

Un proces mai rapid, mai puțină muncă manuală

După 7 luni de când folosesc Mingle, cei din echipa Lensa simt că procesul lor de recrutare e mai rapid și petrec mai puțin timp făcând muncă manuală.

Nu mai pierd din vedere candidații, iar fiecare recrutor știe de ce trebuie să se ocupe și când. Pentru că lucrează alături de managerii de echipe, evaluează candidații mai repede și îi ofertează pe cei potriviți la timp.

Iar asta îi ajută să crească în ritmul în care și-au propus, fără ca echipa de recrutare să se simtă depășită de volumul de muncă.

studiu de caz lensa mingle


Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode