Skip to main content

Cum a redus Lensa timpul de angajare cu Mingle

lensa mingle software recrutare









Echipa de recrutare Lensa avea nevoie să se organizeze mai bine și să facă față volumului de lucru, fără să mai piardă candidații printre crăpături. Au ales să folosească Mingle pentru că este integrat cu site-urile de joburi și pentru că e ușor de folosit, iar asta îi ajută să se miște mai repede.

studiu de caz Lensa


Aveau nevoie de un mod mai bun de a se organiza pentru a nu mai pierde candidați

Cei 5 recrutori din echipa Lensa căutau un mod prin care să-și organizeze mai bine munca, astfel încât să nu piardă candidați din vedere și să facă față proiectelor de recrutare.

Cu un volum de peste 100 de angajări pe trimestru, era esențial să se poată mișca rapid și să oferteze candidații la timp.

Însă modul lor de organizare nu era ideal: își țineau candidații în Monday sau direct pe site-urile de joburi, unde nu puteau urmări ce candidați au fost vizualizați și de cine. Se întâmpla de multe ori ca un recrutor să vadă un candidat și să nu facă nimic cu el, pentru că nu era relevant pentru proiectul său.

Ajungeau astfel să treacă cu vederea mulți candidați relevanți, pentru că pur și simplu se pierdeau printre crăpături.

Așa că au decis să implementeze un software de recrutare care să-i ajute să-și centralizeze candidații și să aibă o vizibilitate mai bună.

Au ales să folosească Mingle pentru că este integrat cu site-urile de joburi

Testimonial Lensa Mingle



Acum au o bază de date centralizată care îi ajută să reducă timpul de angajare

După ce au luat decizia să implementeze Mingle, le-a luat doar 2 zile să-și mute datele și să se obișnuiască cu noul mod de lucru.

Au început prin a face un import al candidaților ținuți separat și al istoricului acestora.

Au invitat apoi și managerii de echipe să lucreze împreună în aplicație, pentru a aduce la un loc toate conversațiile și feedbackul ținute înainte pe e-mail.

„Facem mai ușor screening-ul candidaților și îi programăm mai repede la interviu pentru că nu mai pierdem timp să-i introducem manual sau să căutăm informații pe e-mail. Obținem și feedback de la manageri mai rapid pentru că le putem trimite notificări din aplicație, iar asta ne ajută să scurtăm procesul. Am înlocuit complet toate tool-urile descentralizate care ne încetineau.”

În plus, pot măsura ce etape durează mai mult sau unde se pierd candidați în proces, pentru a ști la ce să renunțe atunci când se grăbesc. Iar pe termen lung, îi ajută să identifice zonele care pot fi eficientizate.

Publică joburile în mai puțin de 10 minute

Atunci când deschid un job nou, îl promovează cam pe 7 site-uri și pe pagina de cariere.

Înainte de a folosi Mingle, le lua o zi întreagă să copieze detaliile jobului dintr-un loc în altul și să se asigure că nu au uitat nimic. Se întâmpla să uite de anumite platforme și să reia munca după câteva zile.

Iar pentru pagina de cariere, era nevoie să ia legătura cu echipa de IT pentru a actualiza rolurile și trecea ceva timp până să ajungă la zi.

Integrările oferite de Mingle le permit să publice joburile pe toate site-urile dintr-o singură interfață, fără să mai fie nevoie să intre pe fiecare în parte.

Astfel, nu mai e nevoie de munca manuală și nici de ajutorul echipei de IT: joburile se actualizează automat pe pagina lor de cariere din Mingle, care e conectată la site-ul companiei.

Testimonial Lensa Mingle




Scot rapoarte detaliate, fără muncă manuală

Când recrutarea era descentralizată și fiecare recrutor avea datele salvate în mai multe locuri, le era greu să scoată rapoarte conforme cu realitatea pentru că nu aveau acces la toate datele.

E un alt aspect pentru care le-a fost util un software care calculează în timp real indicatorii de recrutare.

„Înainte, nu puteam face aproape niciun raport complet. Fiecare recrutor se organiza cum putea și era greu să strâng toate datele la un loc. Acum îmi e mult mai ușor pentru că rapoartele se calculează automat, nu mai trebuie să prelucrez eu datele. Îmi place mai ales că pot să urmăresc vizualizările unui job, numărul de aplicanți, conversia lor. Mă ajută să înțeleg cum ne concentrăm resursele.”

Un proces mai rapid, mai puțină muncă manuală

După 7 luni de când folosesc Mingle, cei din echipa Lensa simt că procesul lor de recrutare e mai rapid și petrec mai puțin timp făcând muncă manuală.

Nu mai pierd din vedere candidații, iar fiecare recrutor știe de ce trebuie să se ocupe și când. Pentru că lucrează alături de managerii de echipe, evaluează candidații mai repede și îi ofertează pe cei potriviți la timp.

Iar asta îi ajută să crească în ritmul în care și-au propus, fără ca echipa de recrutare să se simtă depășită de volumul de muncă.

studiu de caz lensa mingle


Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

10 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

85% dintre recrutori  apelează la e-mail drept canal principal de comunicare și interacțiune cu aplicanții. E-mailurile de recrutare sunt principalele – dacă nu singurele – modalități prin care poți contacta potențialii candidați, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, acestea trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Un  studiu efectuat de IBM  relevă că mai mult de 20% dintre candidați nu se simt bine informați în timpul procesului de recrutare, ceea ce contribuie la o experiență de angajare neplăcută. Dacă e-mailurile pe care le folosești în timpul recrutării sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care v

Cum să scrii și să promovezi un anunț de angajare (și un model gratuit)

Înainte de a începe să lucrezi la anunțul de angajare și să-l promovezi, acordă-ți puțin timp pentru a „face cunoștință” cu candidatul modern. Ce trebuie să știi în mod special despre acesta este că cel mai probabil își caută job în mai multe locuri și că își folosește telefonul mobil pentru asta. Iar în timp ce site-urile de joburi continuă să fie principala sursă de căutare, mai mult de jumătate din candidați folosesc și platformele de social media pentru a-și găsi un job. Fă cunoștință cu candidatul modern În prezent, candidații petrec până la 15 ore pe săptămână căutându-și un nou loc de muncă, iar cel mai probabil își folosesc telefonul sau laptopul pentru asta. Mai mult de jumătate din căutările de joburi sunt făcute de pe mobil – de aceea angajatorii care construiesc un proces de aplicare optimizat pentru mobil au de două ori mai multe șanse să primească aplicații de calitate. Cum poți ajunge la candidați? Nu există o formulă magică în recrutare. Mai degrabă, există o varietate

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i iei pentru a-l defini.  Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate folosind un s

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.