Parte din grupul Orange, Orange Moldova este lider pe piața Telco din Moldova. Au implementat Mingle ca software de recrutare acum un an, pentru că voiau să fie mai organizați și să aibă mai mult control asupra datelor. Deși foloseau un Excel pentru a-și ține candidații la comun, unele informații nu erau notate acolo și ajungeau să se piardă.
Au luat în considerare mai multe opțiuni și au ales să folosească Mingle pentru că e intuitiv și ușor de folosit, poate fi customizat conform cerințelor lor și e integrat cu site-urile de joburi din Moldova.
Acum, echipa de recrutare folosește Mingle alături de managerii de echipe, cu care lucrează pe o bază de date comună, unde au acces la detaliile și istoricul candidaților în timp real.
Au avut de ales dintre 3 opțiuni și au ales în unanimitate Mingle pentru că:
În plus, au invitat la scurt timp și managerii să lucreze în aplicație, pentru a putea lăsa feedback despre candidați în timp real și pentru a lucra împreună.
Înainte, pierdeau mult timp cu scrierea informațiilor într-un mail, anexarea CV-ului, primirea informațiilor și trecerea lor în Excel. Acum, nu mai trebuie să le trimită managerilor un mail separat cu detaliile și fac toate schimburile de informații în Mingle, unde au și istoricul candidatului, cu tot cu CV.
În felul acesta au simplificat ping-pong-ul dintre recrutori și Hiring Manageri și au redus timpul necesar pentru evaluarea candidaților.
Au luat în considerare mai multe opțiuni și au ales să folosească Mingle pentru că e intuitiv și ușor de folosit, poate fi customizat conform cerințelor lor și e integrat cu site-urile de joburi din Moldova.
Acum, echipa de recrutare folosește Mingle alături de managerii de echipe, cu care lucrează pe o bază de date comună, unde au acces la detaliile și istoricul candidaților în timp real.
Aveau nevoie să reducă munca manuală și să țină toate datele la un loc
Înainte de a folosi Mingle, cele 5 colege din echipa de recrutare Orange lucrau într-un Excel în care-și organizau proiectele și candidații. Problema era însă că nu își treceau toate datele în Excel, din cauza volumului mare de muncă manuală, așa că ajungeau să piardă o parte din ele. Iar când pleca cineva din echipă, pleca cu tot cu datele știute doar de el/ea.Au ales să folosească Mingle pentru că îl puteau personaliza conform nevoilor lor
Cu un număr de peste 1500 de angajați și aproximativ 50 de angajări făcute lunar, nu mai puteau face față volumului de lucru doar cu Excel-ul. Așa că au decis să implementeze un software de recrutare care să îi ajute să-și automatizeze procesul.Au avut de ales dintre 3 opțiuni și au ales în unanimitate Mingle pentru că:
- E ușor de învățat și folosit, iar asta e important pentru lucrul cu managerii și pentru onboarding-ul colegilor noi din echipa de HR.
- Oferă posibilitatea de dezvoltări personalizate conform cerințelor lor. Acesta a fost un criteriu important, pentru că aveau câteva procese specifice pentru care trebuiau construite funcționalități noi, iar alte tool-uri fie nu le adresau deloc, fie cereau costuri foarte mari de dezvoltare.
- Se poate integra cu site-urile de joburi din Moldova folosite de echipa Orange.
L-au implementat rapid și au învățat ușor să-l folosească
Fiind o companie mare, procesul intern de aprobare și achiziție a durat câteva luni. Însă odată parcurși acești pași, le-a luat mai puțin de o săptămână să implementeze Mingle și să migreze datele de recrutare.În plus, au invitat la scurt timp și managerii să lucreze în aplicație, pentru a putea lăsa feedback despre candidați în timp real și pentru a lucra împreună.
Ce s-a îmbunătățit de când folosesc Mingle
De mai bine de un an de când folosesc Mingle, au reușit să fie mai bine organizați și să închidă proiectele de recrutare mai repede decât înainte. Cel mai mare beneficiu este că au o bază de date centralizată, pe care pot lucra la comun cu managerii și unde își țin toate informațiile din recrutare.Au un pipeline de candidați pentru rolurile viitoare
Își pasează mai ușor candidații de la un recrutor la altul
Li se întâmplă deseori ca un candidat să fie mai potrivit pentru o altă poziție decât cea pentru care a aplicat. De când folosesc Mingle, recrutorilor le e mai simplu să comunice între ei și să-și paseze candidații. Doar tag-uiesc persoana pe care vor să o notifice, iar aceasta știe să intre pentru a-și prelua candidatul.Lucrează mai ușor și cu Hiring Managerii
Sistemul de tag-uire funcționează foarte bine și pentru lucrul cu managerii. Atunci când au nevoie de feedback-ul lor, îi tag-uiesc în profilul candidatului, iar aceștia primesc o notificare și intră pe candidatul respectiv.Înainte, pierdeau mult timp cu scrierea informațiilor într-un mail, anexarea CV-ului, primirea informațiilor și trecerea lor în Excel. Acum, nu mai trebuie să le trimită managerilor un mail separat cu detaliile și fac toate schimburile de informații în Mingle, unde au și istoricul candidatului, cu tot cu CV.
În felul acesta au simplificat ping-pong-ul dintre recrutori și Hiring Manageri și au redus timpul necesar pentru evaluarea candidaților.
Gata de un upgrade?
Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.
Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Comments
Post a Comment