Skip to main content

Cum a implementat Orange Moldova softul de recrutare Mingle

Studiu de caz Orange Mingle software de recrutare


Parte din grupul Orange, Orange Moldova este lider pe piața Telco din Moldova. Au implementat Mingle ca software de recrutare acum un an, pentru că voiau să fie mai organizați și să aibă mai mult control asupra datelor. Deși foloseau un Excel pentru a-și ține candidații la comun, unele informații nu erau notate acolo și ajungeau să se piardă. 

Au luat în considerare mai multe opțiuni și au ales să folosească Mingle pentru că e intuitiv și ușor de folosit, poate fi customizat conform cerințelor lor și e integrat cu site-urile de joburi din Moldova.

Acum, echipa de recrutare folosește Mingle alături de managerii de echipe, cu care lucrează pe o bază de date comună, unde au acces la detaliile și istoricul candidaților în timp real.


Orange Mingle soft de recrutare

Aveau nevoie să reducă munca manuală și să țină toate datele la un loc

Înainte de a folosi Mingle, cele 5 colege din echipa de recrutare Orange lucrau într-un Excel în care-și organizau proiectele și candidații. Problema era însă că nu își treceau toate datele în Excel, din cauza volumului mare de muncă manuală, așa că ajungeau să piardă o parte din ele. Iar când pleca cineva din echipă, pleca cu tot cu datele știute doar de el/ea.


Testimonial Orange Mingle soft de recrutare






Au ales să folosească Mingle pentru că îl puteau personaliza conform nevoilor lor

Cu un număr de peste 1500 de angajați și aproximativ 50 de angajări făcute lunar, nu mai puteau face față volumului de lucru doar cu Excel-ul. Așa că au decis să implementeze un software de recrutare care să îi ajute să-și automatizeze procesul.

Au avut de ales dintre 3 opțiuni și au ales în unanimitate Mingle pentru că:
  • E ușor de învățat și folosit, iar asta e important pentru lucrul cu managerii și pentru onboarding-ul colegilor noi din echipa de HR.
  • Oferă posibilitatea de dezvoltări personalizate conform cerințelor lor. Acesta a fost un criteriu important, pentru că aveau câteva procese specifice pentru care trebuiau construite funcționalități noi, iar alte tool-uri fie nu le adresau deloc, fie cereau costuri foarte mari de dezvoltare.
  • Se poate integra cu site-urile de joburi din Moldova folosite de echipa Orange.

L-au implementat rapid și au învățat ușor să-l folosească

Fiind o companie mare, procesul intern de aprobare și achiziție a durat câteva luni. Însă odată parcurși acești pași, le-a luat mai puțin de o săptămână să implementeze Mingle și să migreze datele de recrutare.

În plus, au invitat la scurt timp și managerii să lucreze în aplicație, pentru a putea lăsa feedback despre candidați în timp real și pentru a lucra împreună.

Testimonial Orange Mingle soft de recrutare



Ce s-a îmbunătățit de când folosesc Mingle

De mai bine de un an de când folosesc Mingle, au reușit să fie mai bine organizați și să închidă proiectele de recrutare mai repede decât înainte. Cel mai mare beneficiu este că au o bază de date centralizată, pe care pot lucra la comun cu managerii și unde își țin toate informațiile din recrutare.

Au un pipeline de candidați pentru rolurile viitoare

Testimonial Orange Mingle soft de recrutare

Își pasează mai ușor candidații de la un recrutor la altul

Li se întâmplă deseori ca un candidat să fie mai potrivit pentru o altă poziție decât cea pentru care a aplicat. De când folosesc Mingle, recrutorilor le e mai simplu să comunice între ei și să-și paseze candidații. Doar tag-uiesc persoana pe care vor să o notifice, iar aceasta știe să intre pentru a-și prelua candidatul.

Lucrează mai ușor și cu Hiring Managerii

Sistemul de tag-uire funcționează foarte bine și pentru lucrul cu managerii. Atunci când au nevoie de feedback-ul lor, îi tag-uiesc în profilul candidatului, iar aceștia primesc o notificare și intră pe candidatul respectiv.

Înainte, pierdeau mult timp cu scrierea informațiilor într-un mail, anexarea CV-ului, primirea informațiilor și trecerea lor în Excel. Acum, nu mai trebuie să le trimită managerilor un mail separat cu detaliile și fac toate schimburile de informații în Mingle, unde au și istoricul candidatului, cu tot cu CV.

În felul acesta au simplificat ping-pong-ul dintre recrutori și Hiring Manageri și au redus timpul necesar pentru evaluarea candidaților.Testimonial Orange Mingle

Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.


    Comments

    Top articole pentru HR

    15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

    În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

    Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

    Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

    Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

    Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

    Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

    Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode