Generali a implementat Mingle acum un an și jumătate, deoarece echipa de recrutare avea nevoie să colaboreze mai ușor cu managerii și să poată urmări statusul și istoricul candidaților.
Deși foloseau un tool intern pentru a-și organiza datele, era nevoie de muncă manuală pentru a parcurge CV-urile și a le aloca pe agenția de lucru corespunzătoare, astfel ca acestea să ajungă la manageri.
Când au decis să implementeze un software de recrutare, au analizat mai multe opțiuni. Mingle a fost alegerea finală datorită ușurinței de utilizare (importantă pentru lucrul cu managerii) și a timpului scurt de implementare și integrare cu modul lor de lucru.
Acum, echipa de recrutare folosește Mingle alături de managerii din agenții, cu care lucrează pe o bază de date comună. În plus, aceștia sunt notificați automat atunci când primesc CV-uri noi pentru agenția lor sau când trebuie să facă anumite acțiuni cu candidații.
Înainte de a implementa Mingle, foloseam un tool intern prin care colectam CV-urile și le redirecționam automat către manageri. Însă această redirecționare era activată manual, iar dacă apărea ceva neprevăzut, candidații rămâneau nealocați pe job până când intra cineva să se ocupe. Din acest motiv, ei ajungeau uneori cu întârziere la manageri.
Iar din punct de vedere al modului în care am utilizat aplicația, a fost suficient să avem câteva întâlniri cu toți directorii și unit managerii pe parcursul primei luni (nu cred că au fost mai mult de 3 întâlniri în total). Ne-a ajutat că și voi ați făcut un demo pentru toată rețeaua, ulterior am mai avut eu câteva întâlniri cu managerii de pe fiecare regiune în parte și mă mai auzeam cu ei doar când era nevoie de suport punctual, însă nu s-a întâmplat de prea multe ori.
Eu cred foarte mult în sugestiile oferite de candidați și chiar dacă nu ne aleg ca angajator, ca partener, o experientă plăcută în procesul de recrutare poate să faciliteze stabilirea unor noi întâlniri de recrutare datorită recomandărilor oferite în urma interacțiunii cu noi.

Când au decis să implementeze un software de recrutare, au analizat mai multe opțiuni. Mingle a fost alegerea finală datorită ușurinței de utilizare (importantă pentru lucrul cu managerii) și a timpului scurt de implementare și integrare cu modul lor de lucru.
Acum, echipa de recrutare folosește Mingle alături de managerii din agenții, cu care lucrează pe o bază de date comună. În plus, aceștia sunt notificați automat atunci când primesc CV-uri noi pentru agenția lor sau când trebuie să facă anumite acțiuni cu candidații.
Cum folosește echipa Generali softul de recrutare Mingle
Am vorbit cu Diana Nițu - Head of Agent Development în cadrul Generali despre cum au ales să folosească Mingle și cum l-au integrat în fluxurile lor de lucru. Iată ce ne-a povestit:De ce ați vrut să implementați un software de recrutare?
Ne doream să îmbunătățim lucrul cu managerii și comunicarea cu aceștia. Tot ce însemna evidența candidaților și monitorizarea evoluției procesului de recrutare se făcea manual. Fiecare manager folosea un Excel, iar noi nu aveam o situație reală a ceea ce se întâmplă cu candidații.Înainte de a implementa Mingle, foloseam un tool intern prin care colectam CV-urile și le redirecționam automat către manageri. Însă această redirecționare era activată manual, iar dacă apărea ceva neprevăzut, candidații rămâneau nealocați pe job până când intra cineva să se ocupe. Din acest motiv, ei ajungeau uneori cu întârziere la manageri.
Ce v-a convins să alegeți Mingle?
La momentul respectiv am analizat mai multe soluții. Principalele motive pentru care am ales Mingle au fost ușurința cu care poți să navighezi prin aplicație și modul simplu prin care gestionăm candidații. Ținând cont că ne doream să lucrăm îndeaproape cu managerii și că era important să se obișnuiască cu aplicația, aceasta a fost varianta care putea fi integrată cel mai ușor în activitatea lor.Cum a fost experiența implementării Mingle?
Din punct de vedere al implementării aplicației, totul a fost simplu. Țin minte că integrarea cu pagina noastră de cariere a durat puțin, câteva zile. Iar acest lucru ne-a ajutat foarte mult, deoarece la momentul respectiv noi încheiam colaborarea cu un alt furnizor, iar faptul că integrarea cu Mingle a durat atât de puțin ne-a permis să nu avem întreruperi în procesul de recrutare.Iar din punct de vedere al modului în care am utilizat aplicația, a fost suficient să avem câteva întâlniri cu toți directorii și unit managerii pe parcursul primei luni (nu cred că au fost mai mult de 3 întâlniri în total). Ne-a ajutat că și voi ați făcut un demo pentru toată rețeaua, ulterior am mai avut eu câteva întâlniri cu managerii de pe fiecare regiune în parte și mă mai auzeam cu ei doar când era nevoie de suport punctual, însă nu s-a întâmplat de prea multe ori.

Ce lucruri s-au îmbunătățit de când folosiți Mingle?
Cele mai evidente îmbunătățiri pe care le-am observat încă din prima lună au fost comunicarea mult simplificată atât între echipa din sediul central și echipa de management din agenții, cât și între unit manageri și directori, și faptul că putem să vedem mai clar ce se întâmplă cu candidații în proces.Acum, candidații ajung direct în Mingle, de aici îi organizăm ușor în procesul de recrutare și transmitem automat și formular de feedback. Se alocă automat pe agențiile corespunzătoare și mai intervenim punctual pe anumite cazuri. CV-urile ajung la manageri și fiecare se ocupă de propriul proces, iar noi în cadrul echipei responsabile cu recrutarea pentru rețeaua de vânzări putem să știm ce s-a întâmplat cu un candidat.
Cu asta ne și ajută Mingle foarte mult: vedem ce se întâmplă cu candidații, când se modifică statusul și în funcție de asta trimitem notificări direct din aplicație atunci când observăm că sunt lucruri pe care le putem îmbunătăți sau discutăm online cu managerii. Acesta este un mare plus, deoarece ne ajută să simplificăm comunicarea foarte mult.
Înainte ne bazam exclusiv pe feedback-ul managerilor, iar câteodată unele informații se pierdeau în comunicare. Acum, deoarece totul este într-un singur loc și avem acces toți la baza de date, vedem foarte clar cum evoluează procesul de recrutare.
Înainte ne bazam exclusiv pe feedback-ul managerilor, iar câteodată unele informații se pierdeau în comunicare. Acum, deoarece totul este într-un singur loc și avem acces toți la baza de date, vedem foarte clar cum evoluează procesul de recrutare.
În plus, acum candidații ne povestesc despre experiența lor prin intermediul formularului pe care îl trimitem după anumite etape sau după ce s-a finalizat procesul, lucru care ne permite să îmbunătățim interacțiunea cu noi.
Eu cred foarte mult în sugestiile oferite de candidați și chiar dacă nu ne aleg ca angajator, ca partener, o experientă plăcută în procesul de recrutare poate să faciliteze stabilirea unor noi întâlniri de recrutare datorită recomandărilor oferite în urma interacțiunii cu noi.

Care este funcționalitatea ta preferată din Mingle?
Notificările, clar. Sunt cea mai bună funcționalitate din punctul meu de vedere. Înainte comunicam foarte mult pe e-mail sau telefonic. Acum, prin simplul fapt că accesăm opțiunea de comentariu cu notificare și scriem rapid ce avem de spus, fără să stăm să mai formulăm într-un mod care să „arate bine”, ne ajută să economisim timp pentru alte acțiuni. Asta ne ajută implicit să simplificăm comunicarea și lucrul cu managerii.Gata de un upgrade?
Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.
Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.
Comments
Post a Comment