Skip to main content

Cum a îmbunătățit Generali comunicarea cu Managerii din Rețeaua de Vânzări folosind Mingle

studiu de caz generali mingle



Generali a implementat Mingle acum un an și jumătate, deoarece echipa de recrutare avea nevoie să colaboreze mai ușor cu managerii și să poată urmări statusul și istoricul candidaților.

Deși foloseau un tool intern pentru a-și organiza datele, era nevoie de muncă manuală pentru a parcurge CV-urile și a le aloca pe agenția de lucru corespunzătoare, astfel ca acestea să ajungă la manageri.
 
Când au decis să implementeze un software de recrutare, au analizat mai multe opțiuni. Mingle a fost alegerea finală datorită ușurinței de utilizare (importantă pentru lucrul cu managerii) și a timpului scurt de implementare și integrare cu modul lor de lucru.

Acum, echipa de recrutare folosește Mingle alături de managerii din agenții, cu care lucrează pe o bază de date comună. În plus, aceștia sunt notificați automat atunci când primesc CV-uri noi pentru agenția lor sau când trebuie să facă anumite acțiuni cu candidații.

Studiu de caz Generali Mingle

Cum folosește echipa Generali softul de recrutare Mingle

Am vorbit cu Diana Nițu - Head of Agent Development în cadrul Generali despre cum au ales să folosească Mingle și cum l-au integrat în fluxurile lor de lucru. Iată ce ne-a povestit:

De ce ați vrut să implementați un software de recrutare?

Ne doream să îmbunătățim lucrul cu managerii și comunicarea cu aceștia. Tot ce însemna evidența candidaților și monitorizarea evoluției procesului de recrutare se făcea manual. Fiecare manager folosea un Excel, iar noi nu aveam o situație reală a ceea ce se întâmplă cu candidații.

Înainte de a implementa Mingle, foloseam un tool intern prin care colectam CV-urile și le redirecționam automat către manageri. Însă această redirecționare era activată manual, iar dacă apărea ceva neprevăzut, candidații rămâneau nealocați pe job până când intra cineva să se ocupe. Din acest motiv, ei ajungeau uneori cu întârziere la manageri.

Ce v-a convins să alegeți Mingle?

La momentul respectiv am analizat mai multe soluții. Principalele motive pentru care am ales Mingle au fost ușurința cu care poți să navighezi prin aplicație și modul simplu prin care gestionăm candidații. Ținând cont că ne doream să lucrăm îndeaproape cu managerii și că era important să se obișnuiască cu aplicația, aceasta a fost varianta care putea fi integrată cel mai ușor în activitatea lor.

testimonial Generali Mingle

Cum a fost experiența implementării Mingle?

Din punct de vedere al implementării aplicației, totul a fost simplu. Țin minte că integrarea cu pagina noastră de cariere a durat puțin, câteva zile. Iar acest lucru ne-a ajutat foarte mult, deoarece la momentul respectiv noi încheiam colaborarea cu un alt furnizor, iar faptul că integrarea cu Mingle a durat atât de puțin ne-a permis să nu avem întreruperi în procesul de recrutare.

Iar din punct de vedere al modului în care am utilizat aplicația, a fost suficient să avem câteva întâlniri cu toți directorii și unit managerii pe parcursul primei luni (nu cred că au fost mai mult de 3 întâlniri în total). Ne-a ajutat că și voi ați făcut un demo pentru toată rețeaua, ulterior am mai avut eu câteva întâlniri cu managerii de pe fiecare regiune în parte și mă mai auzeam cu ei doar când era nevoie de suport punctual, însă nu s-a întâmplat de prea multe ori.testimonial Generali Mingle

Ce lucruri s-au îmbunătățit de când folosiți Mingle?

Cele mai evidente îmbunătățiri pe care le-am observat încă din prima lună au fost comunicarea mult simplificată atât între echipa din sediul central și echipa de management din agenții, cât și între unit manageri și directori, și faptul că putem să vedem mai clar ce se întâmplă cu candidații în proces.

Acum, candidații ajung direct în Mingle, de aici îi organizăm ușor în procesul de recrutare și transmitem automat și formular de feedback. Se alocă automat pe agențiile corespunzătoare și mai intervenim punctual pe anumite cazuri. CV-urile ajung la manageri și fiecare se ocupă de propriul proces, iar noi în cadrul echipei responsabile cu recrutarea pentru rețeaua de vânzări putem să știm ce s-a întâmplat cu un candidat.

Cu asta ne și ajută Mingle foarte mult: vedem ce se întâmplă cu candidații, când se modifică statusul și în funcție de asta trimitem notificări direct din aplicație atunci când observăm că sunt lucruri pe care le putem îmbunătăți sau discutăm online cu managerii. Acesta este un mare plus, deoarece ne ajută să simplificăm comunicarea foarte mult.

Înainte ne bazam exclusiv pe feedback-ul managerilor, iar câteodată unele informații se pierdeau în comunicare. Acum, deoarece totul este într-un singur loc și avem acces toți la baza de date, vedem foarte clar cum evoluează procesul de recrutare.

În plus, acum candidații ne povestesc despre experiența lor prin intermediul formularului pe care îl trimitem după anumite etape sau după ce s-a finalizat procesul, lucru care ne permite să îmbunătățim interacțiunea cu noi.

Eu cred foarte mult în sugestiile oferite de candidați și chiar dacă nu ne aleg ca angajator, ca partener, o experientă plăcută în procesul de recrutare poate să faciliteze stabilirea unor noi întâlniri de recrutare datorită recomandărilor oferite în urma interacțiunii cu noi.

testimonial Generali Mingle

Care este funcționalitatea ta preferată din Mingle?

Notificările, clar. Sunt cea mai bună funcționalitate din punctul meu de vedere. Înainte comunicam foarte mult pe e-mail sau telefonic. Acum, prin simplul fapt că accesăm opțiunea de comentariu cu notificare și scriem rapid ce avem de spus, fără să stăm să mai formulăm într-un mod care să „arate bine”, ne ajută să economisim timp pentru alte acțiuni. Asta ne ajută implicit să simplificăm comunicarea și lucrul cu managerii.

Gata de un upgrade?

Nu muncești atât de mult căutând cei mai buni candidați doar ca să-i pierzi într-un teanc de CV-uri. Cu Mingle poți să rămâi în control organizând joburile, candidații și rapoartele într-o aplicație intuitivă și ușor de folosit. E exact ce ai nevoie ca să-ți eliberezi programul și să te simți mai bine la lucru.

Programează un demo și descoperă cum Mingle te poate ajuta să-ți faci treaba mai bine, cu mai puțin efort.

Comments

Top articole pentru HR

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări su...

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviu...

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin ...

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi ...