Skip to main content

Recrutare cu un click: cum să publici joburile pe mai multe platforme și să colectezi automat candidații cu Mingle

software-recrutare


Nu există o formulă magică în recrutare. Mai degrabă, există o varietate de canale prin care poți ajunge la candidați, iar provocarea este să găsești combinația potrivită. Pentru a avea șanse de succes mai mari, companiile aleg deseori să publice joburile pe cât mai multe platforme: în social media, pe pagina de cariere sau pe site-uri de joburi.

Ușor de spus, greu de făcut. În practică, promovarea joburilor este o sarcină care consumă timp: trebuie să intri pe fiecare platformă în parte și să adaugi manual descrierea fiecărui job și alte detalii despre acesta.

Iar când începi să primești aplicații, trebuie să găsești un mod de a-i ține pe toți la un loc fără a le pierde șirul. Din greșeală, unii candidați pot fi trecuți cu vederea sau același candidat care a aplicat pe platforme diferite va fi chemat de două ori la interviu.

În plus, este greu să măsori ce platforme au cele mai bune rate de succes și care îți aduc cei mai mulți candidați calificați. Iar data viitoare când ai un job deschis, o vei lua de la capăt fără a ști ce poți face mai bine.

O soluție mai bună pentru recrutare

Din fericire, există moduri mai simple de a gestiona joburile și candidații fără aceste bătăi de cap. Un software de recrutare precum Mingle te poate ajuta să publici joburile pe mai multe platforme dintr-un singur click și să colectezi automat candidații din toate sursele în aceeași bază de date.

Cum să promovezi joburile și să colectezi automat candidații cu Mingle

Folosind Mingle, aplicația prietenoasă de digitalizare a recrutării, ai acces la un mod mai simplu de promovare a joburilor:
  1. Creezi rapid anunțuri de job atrăgătoare
  2. Distribui joburile pe mai multe platforme cu un singur click
  3. Primești automat aplicațiile de pe toate canalele în aceeași bază de date
  4. Măsori eficiența fiecărui canal de promovare cu ajutorul rapoartelor în timp real

1. Creează un anunț de job atrăgător

Totul începe cu crearea anunțului de job. Adaugă rapid toate detaliile importante ale acestuia: titlu, descriere, departamentul din care face parte sau chiar locația pe hartă a sediului. 

În plus, poți adăuga imagini ca parte din descrierea jobului, iar dacă nu știi cum să începi te poți inspira din librăria noastră de modele.

anunt de job





2. Distribuie anunțul pe mai multe platforme dintr-un singur loc

Odată ce ai finalizat anunțul de job, îl poți distribui pe canalele dorite direct din Mingle. Astfel, nu va mai fi nevoie să te loghezi pe fiecare platformă în parte și să dai Copy-Paste descrierii acestuia.

Promovare anunt cu Mingle




a. Pagina de cariere

Anunțul de job este publicat în mod automat pe pagina ta de cariere din Mingle. Fiind personalizabilă și actualizată în timp real, este perfectă pentru a o conecta la site-ul tău sau la profilele de Social Media.

Pagina de cariere











Pagini de cariere personalizabile

b. Site-urile de joburi

Folosind Mingle, poți promova anunțurile direct pe cele mai folosite site-uri de joburi din România:
  • eJobs
  • BestJobs
  • Hipo
  • OLX
Astfel, vei putea promova anunțurile în funcție de creditele pe care le ai sau de abonamentul de care dispui fără a fi nevoie să intri separat pe fiecare platformă în parte.

Promovare pe BestJobs


Promovarea unui job pe BestJobs

c. Linkedin Jobs

Poți publica anunțul ca job pe LinkedIn. În cazul acesta, va apărea la secțiunea de Joburi de pe pagina companiei tale.

d. Postare de Social Media

Joburile pot fi distribuite și ca postări pe Facebook, LinkedIn sau mesaje pe WhatsApp. Iar candidații care aplică pentru acestea vor intra direct în baza ta de date din Mingle.

Promovare pe Facebook

e. Portalul de recomandări interne din Mingle

Cu Mingle ai opțiunea de a distribui joburile și intern către colegii tăi, folosind portalul de recomandări. Prin intermediul acestuia poți comunica intern care sunt rolurile disponibile în companie și ce bonusuri se oferă pentru fiecare. 

Candidații recomandați intră direct în baza de date, iar dacă ajung să fie angajați vei putea urmări când și cui trebuie plătite bonusurile.

În plus, colegii care recomandă sunt informați în timp real despre stadiul prietenilor lor în procesul de recrutare.

Recomandari interne Mingle

f. Alte canale de recrutare

Pe lângă opțiunile de mai sus, poți folosi și alte canale pentru promovarea joburilor: poate că vrei să trimiți descrierea jobului către o agenție de recrutare sau să îl publici și pe alte site-uri.

Fiecare job are un link propriu care trimite către pagina unică de aplicare pentru acesta. Doar adaugă acest link pe orice platformă pe care vrei să-l promovezi sau distribuie-l cu agențiile cu care vrei să lucrezi.

Pagina aplicare job
Pagina de aplicare a jobului 
Descoperă Mingle

Cum a redus Lensa timpul de angajare cu Mingle

Descoperă cum a redus echipa Lensa durata de angajare și timpul petrecut pe sarcinile manuale în cele 7 luni de când folosește Mingle.

Citește studiul de caz

3. Primește automat candidații în baza de date din Mingle

Odată ce ai publicat anunțul de job, toate aplicațiile venite pentru acesta sunt colectate în mod automat în baza ta de date din Mingle. Iar pentru a fi mai ușor să treci prin ele, poți filtra baza de date după criteriile relevante pentru tine.

Astfel, nu va mai fi nevoie să te loghezi pe fiecare site în parte pentru a vedea candidații și a face screeningul acestora.

Filtre baza de date




Pagini de profil pentru candidați

Pentru fiecare candidat ai un profil în care sunt salvate toate informațiile despre acesta: atât cele primite la aplicare (CV, experiență, date de contact), cât și toate datele strânse în procesul de recrutare: comentariile echipei, stadiile prin care a trecut, mesajele schimbate cu acesta și orice alte detalii relevante.

Pagina profil candidat

4. Măsoară eficiența canalelor de recrutare prin acces la rapoarte în timp real

Accesează în timp real rapoarte automate și statistici avansate pe baza datelor înregistrate în procesul de recrutare.

De exemplu, poți calcula eficiența canalelor de recrutare analizând câți candidați au venit de pe fiecare și cât de potriviți au fost aceștia.

Astfel, îți vei putea da seama ce site-uri sau platforme îți aduc cei mai calificați candidați pentru fiecare rol. Iar data viitoare când recrutezi vei ști să investești în canalele cu cea mai bună rată de succes.

Rapoarte de recrutare




Un instrument puternic pentru administrarea candidaților

Promovarea joburilor și administrarea candidaților ocupă cea mai mare parte din timpul de recrutare. Și nu e nici cea mai plăcută sarcină: este o muncă administrativă care îți mănâncă din timpul pe care altfel l-ai petrece pe sarcinile care-ți plac mai mult.

Din fericire, există moduri mai simple de a te ocupa de aceste sarcini. Un software de recrutare te va ajuta să gestionezi joburile și candidații dintr-un singur loc și să elimini munca manuală care vine cu publicarea anunțurilor și salvarea candidaților.

Fă mai mult din ce-ți place cu Mingle

Mingle este aplicația de recrutare care te ajută să reduci munca manuală, să colaborezi mai ușor cu colegii tăi și să administrezi candidații din toate sursele într-un singur loc. În plus, este ușor de învățat și folosit, iar echipa noastră va fi alături de tine la fiecare pas. Toate astea pentru ca tu să ai mai mult timp și energie să te ocupi de lucrurile care îți plac.

Programează un demo și află cum poți face recrutarea mai ușoară și mai plăcută folosind Mingle: aplicația care muncește pentru tine și în care îți place să muncești.


Descoperă Mingle

Cum a redus Lensa timpul de angajare cu Mingle

Descoperă cum a redus echipa Lensa durata de angajare și timpul petrecut pe sarcinile manuale în cele 7 luni de când folosește Mingle.

Citește studiul de caz

Comments

Top articole pentru HR

15 modele de e-mailuri esențiale în recrutare

În cele mai multe cazuri, recrutorii apelează la e-mail atunci când comunică sau interacționează cu candidații. E-mailurile devin astfel principalele modalități prin care poți contacta și păstra legătura cu candidații, de aceea este atât de important ca acestea să fie bine formulate.  În timp ce modelele de e-mail pot fi o armă secretă foarte valoroasă în economisirea timpului, ele trebuie personalizate cu grijă pentru a adresa nevoile individuale ale candidaților. Peste jumătate din candidați declară că o comunicare defectuoasă în procesul de recrutare ridică un semnal de alarmă cu privire la companie și i-ar putea determina să nu accepte oferta acesteia.  Dacă e-mailurile pe care le folosești în recrutare sunt incomplete sau sunt percepute drept mesaje standard, candidații ar putea ajunge să se simtă mai degrabă ca o povară decât ca potențiali angajați valoroși.  Modelele de e-mail sunt totuși un bun punct de plecare pentru simplificarea sarcinilor repetitive care vin odată cu comun

Care sunt cele mai bune întrebări de interviu și cum să evaluezi răspunsurile

Fie că ești un intervievator cu experiență sau te afli la început de drum, cel mai probabil îți dorești să găsești întrebările potrivite pentru toate tipurile de interviu pe care le susții. De la întrebările generale până la cele specifice postului, sunt multe opțiuni din care să alegi.  Cele mai bune întrebări diferă de rolul pentru care recrutezi, de tipul de interviu pe care îl susții și de abilitățile pe care dorești să le evaluezi. Iar găsirea acestora necesită puțină muncă de cercetare și deliberare, dar și câteva încercări eșuate până la găsirea variantelor optime. Pentru a veni în sprijinul eforturilor tale, am pus la punct acest ghid cuprinzător din care vei afla: 1. Ce să faci înainte de a susține primele interviuri 2. Care sunt tipurile de interviuri și întrebările pentru fiecare 3. Ce întrebări să folosești în funcție de abilitățile evaluate 4. Ce întrebări de interviu nu ar trebui să adresezi 5. Cum să structurezi interviurile și să asiguri cursivitatea interviului

Ghid de interviu: cum să susții un interviu structurat

Pentru a lua cea mai bună decizie de angajare, ai nevoie să evaluezi candidații în mod egal și să îi compari cu ușurință. Pentru asta, interviul structurat este cel mai bun instrument pe care îl poți folosi. Acesta îți permite să adresezi tuturor candidaților un set prestabilit de întrebări pe baza cărora să compari răspunsurile în mod obiectiv. În acest articol am inclus un ghid complet pentru susținerea unui interviu de angajare structurat, de la elementele pe care acesta trebuie să le conțină și până la pașii pe care să-i faci pentru a-l defini.   Ce este un interviu structurat? Interviul structurat este acel tip de interviu pentru care stabilești încă de la început întrebările pe care le vei adresa candidaților, ordinea lor și sistemul de notare pe care îl vei folosi pentru a îi evalua.  În cadrul unui astfel de interviu, întrebările adresate sunt strâns legate de cerințele de bază ale rolului, așa cum reies din descrierea acestuia. Răspunsurile la aceste întrebări sunt apoi notate

Cum să prezinți un angajat nou echipei (modele de e-mail)

Colegii noi sunt o veste bună. Iar veștile bune trebuie împărtășite și cu alții, pentru ca bucuria să fie mai mare.  De aceea, atunci când un angajat nou se alătură echipei, îi poți anunța venirea în întreaga companie. În felul acesta, nu numai că îi vei face pe noii angajați să se simtă bine-veniți, dar îți vei încuraja și colegii să înceapă o conversație cu aceștia.  Sunt multe moduri prin care poți prezenta un nou coleg în echipă. Cel mai ușor este să trimiți un e-mail de bun venit în prima zi de lucru a acestuia. Include câteva informații care îi vor ajuta pe ceilalți să afle mai multe și să aibă un punct de plecare pentru discuțiile de cunoaștere. Totodată, pe lângă e-mailul de prezentare, la fel de important este să îl informezi pe noul angajat la ce să se aștepte în primele zile de lucru. Pentru asta, îi poți trimite un e-mail cu câteva informații care îi vor fi utile pentru a se integra mai ușor și pentru a-i răspunde posibilelor întrebări. În acest articol vei găsi două mode